BENRİ KURU ŞAMPUAN ve EVDE KURU ŞAMPUAN YAPMA YÖNTEMLERİ

   

     Herkese yeni bir güne erişebilmenin mutluluğu ile Merhaba diyorum :)
Blog yazılarımı çok severek yazmama rağmen bu aralar biraz geciktiriyorum. Havaların ısınmasıyla beraber benim artan alerjim,beni rahat bırakmıyor ne yazık ki. Öğlene doğru ancak kendime gelip yazabiliyorum. Taze taze de yayınlıyorum :) Hiç yazamamaktan iyidir napim ;)



   


     Bugünkü konumuz başlıktan da anlayabileceğiniz gibi Gratis mağazalarında satılan Benri Kuru Şampuan. Aslında bana göre bu tarz ürünler saçı yağlı olan insanlar için büyük kurtarıcı. Yağlı saçlar çabuk kirlendiğinden,dışarıdan pek de hoş olmayan bir görüntü oluşturuyor ne yazık ki. Kimileri bu görüntüden rahatsız olup her gün saç yıkıyor. Ancak uzmanların da belirttiği gibi her gün saç yıkamak doğru değil. Saçlarımızı 3 günde bir yıkamanın daha doğru olduğunu belirtiyor uzmanlar. Bende bu görüşü destekleyenlerdenim. Saçlarımızın kendi salgıladığı yağ ile beslenmeye de ihtiyacı var. Fakat,çok da temiz olmayan bir profil yarattığı da acı bir  gerçek :)

     Ben saçlarının hem dibi,hemde uçları kuru gillerdenim ne yazık ki. Yağlı saçlar keşke kuru olaydı der,kuru olanlar da yağlı olaydı der. Buda böyle bir kısır döngü işte :)

     Ben kuru saçlara sahip olduğum için,1 hafta yıkamasam bile öyle kafama yapışan,kirli olduğu belli olan bir saç tipim yok. Sadece hafif matlaşıp,sönükleşiyor. Bazen öyle durumlarda aniden bir yere gidecek olsam saçlarıma şekil vermem epey zor oluyor. Ben kuru şampuanları hem o sönük görüntüyü gidermek,hemde sprey vazifesi görmesi adına kullanıyorum. Yani saçlarımda jöle ya da saç spreyi gibi bir tutuş sağladığı için şekil vermek daha kolay oluyor.

     Bana bu Benri Kuru Şampuanı da küçük görümcem verdi. Hatta biliyorsunuzdur mutlaka aynı markanın renkli kuru şampuanları da var. Ben onlara göz dikmiştim. Çünkü kuaföre gitmekten nefret ettiğimi artık sürekli dile getiriyorum. Ama Benri Kuru Şampuandan hiç memnun kalmadım. Kafam da kaşıntıya yol açtı. Saçlarıma ne kadar masaj yaparsam yapayım,o yoğun beyaz pudra görüntüsünü gideremedim. Akabinde ise saçlarımı daha kirli ve yapış yapış hissettim. O yüzden benim için kendileri,kalite olarak sınıfta kaldı. Zaten çok pahalı değil,ama yine de hiç bir işlevini yerine getirmemesi bir daha almamak için geçeli bir sebep. Sade olanı saçı bu denli mahvetti ise renkli olanı düşünemiyorum bile.





     Allah'tan küçük boy olanı da,ürün bitirme konusundaki takıntımı gerçekleştirmem zor olamayacak :) Son zamanlarda daha da büyüyen takıntılarım olamaya başladı. Neden acaba? :)

     Neyse sonuç olarak ben asla tavsiye etmiyorum. Bir daha da kesinlikle almayı düşünmüyorum. Ama size evde daha ekonomik bir şekilde nasıl kuru şampuan yapabilirsiniz,kısaca ondan bahsedebilirim.

 Seçenek 1= Talk pudra(bebek pudrası) Büyük dişli bir tuzluğa koyacağınız pudrayı tüm saç diplerine serpip,masaj yaparak saçlarınıza yedirdiğinizde,saçlarınızın bir anda nasıl tertemiz olduğuna inanamayacaksınız. Hazır satılan kuru şampuanların da ana ham maddesinin pudra olduğunu unutmayın.  Fark ettiyseniz onları da saçlarınıza sıktığınızda bembeyaz olur. Bu pudranın yarattığı etkidir.

Seçenek 2= Evimde pudra yok derseniz de,mısır nişastasını aynı şekilde kullanarak,yine kuru şampuan vazifesi gördürebilirsiniz.

     İki yöntem de bizzat tarafımdan test edilmiş,kesinlikle işe yarayan müthiş yöntemler. Ancak her iki yöntemde de çok iyi masaj yaparak saça iyice yedirmek önemli. Yoksa saçlarınız temiz görünmek yerine,iyi harmanlanmamış kek harcı gibi görünebilir :) :) Benden söylemesi. Bir daha ki yazımda görüşmek üzere. Şimdilik hoşça kalın. Sevgiler...


Yorumlar

  1. pudra yöntemini duymuştum ama kullanmadım ben yine gratiste satılan lee stafford kullanıyorum fena değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Bende başka bir ürün denemek istiyorum :) iyi oldu bu teşekkürler

      Sil
  2. İlk defa duydum bu ürünü. Güzel görünüyor denemek lazım...

    YanıtlaSil
  3. Bu kuru şampuanlar hiç mantıklı gelmiyor bana :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle. Sadece o an için durumu kotarıyor işte. Çok ihtiyacım olmadığı için tek denediğim ürün de buydu zaten :)

      Sil
  4. Benriden pek memnun kalan yok zaten, Elidor kırmızısı güzelmiş ama ben Batiste kullanıyorum ;) Denemeni tavsiye ederim... Ayrıca önerilerine de bayıldım, kurtarıcı gerçekten ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elidor özellikle de batiste denemek için can attığım markalar :) değerli yorumun için teşekkür ederim

      Sil
  5. Bende geçenlerde bitirdim bu kuru şampuanı.Aslında uygun fiyatına rağmen muadillerinin yaptığı işi yapıyor bence.En azından şu an elimde olan Giovanni'den daha iyi gün kurtarırdı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım benim alerjik bir cildim olması ürün memnuniyet dozumu düşük tutmama neden oluyor :)

      Sil
  6. Benrinin sadece pamukları güzel bence :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece bir kere kullanmışlığım var disk pamuğunu :) güzeldi gerçekten

      Sil
  7. Benrinin kuru şampuanını denemedim olumlu - olumsuz yorumlarda var ama Batiste'den çok memnunum, elidoruda merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirim zamanı bi yakalayım hemen alacağım o batiste yi :)

      Sil
  8. Kuru şampuan kullanmaya bende gereksinim duymuyorum. Eğer hafif bir yağlanma hissedersem ben de bebek pudrasını çok az elime döküp yağlı bölgelere jöle sürer gibi yapıyorum özellikle diplere yağlı görünüm kalmıyor :) yalnız ben resim eklediğimde bloğuma sizin gibi blog ismimi resim üzerine yazmak istiyorum nereden yapacağımı bilmiyorum ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pudra harika bir kurtarıcı gerçekten :) resimleri ben telefonumla çekip ordan bilgisayara atıyorum. Sana daha önce bahsettiğim fotoğraf düzenleyicisi indirdim telefonuma ordan yazıp bilgisayara da öyle atıyorum zaten ;) sen bi dene olmazsa yine yardımcı olurum :*

      Sil
  9. Kuru şampuanda bir tek elidoru denedim ben, saçlarım normalde çok fazla yağlanmadığı için sırf yıkama süresini uzatabilmek adına almıştım. Kokusu çok ağır öncelikle onu söyleyeyim ama etkisi bir yarım gün daha saçı kurtarıyor çok fazla değil. Gözüm batiste de şimdi, bir de onu deneyeceğim. Benri'nin en güzel ürünü kesinlikle bebek poposu temizliği için çıkarttığı yumuşacık dikdörtgen pamuklar, tüm makyajımı tek pamukla yumuşacık temizliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman o bebek poposu pamuklarından alıyorum en kısa zamanda :) Elidor denemedim ama kokusu ağırsa hiç denemeyim zaten kokulara fazla hassasiyet gösteriyorum çünkü

      Sil

Yorum Gönder