BİTENLER #1 ÇÖPE GİDENLER





   
     Yine güzel bir hafta başlangıcından herkese kocaman selamlar. Sayfamın ilk bitenler yazısıyla karşınızdayım. Bundan sonrasını ne zamana yazarım Allah bilir. :) Bakalım ben neleri bitirmişim,hangisinden memnun kalmışım,hangisini sevmemiş hangisini çöpe göndermişim. Epey uzun bir yazı olacağa benziyor :) hemen başlayalım.

   



     İlk olarak makyaj malzemelerinden başlayalım.
     Sol baştan Pastel marka 01 numaralı ruj: Çok severek kullandığım,çok kalıcı olmasa da kokusu ve yumuşaklığı ile beni ziyadesiyle memnun eden bir ürün oldu. Fakat tekrar almayı düşünmüyorum. Yeni çıkan serilerden denemek istediğim birkaç renk var kafamda. Onlara göz dikmiş durumdayım.

     Soldan ikinci Lady Rose marka 174 nolu ruj: Rengini çok beğendiğim ama artık bu markayı bulamadığım için yedekleyemediğim bir ruj dur kendisi. Oysa ki hem fiyat olarak,hem kalite olarak gayet iyi bir markaydı. Bilen,duyan,kullanan ve hala alabilen var mı aranızda?

     3. ise Charme 133 nolu ruj: Aynı rengin 2.sini bitirdim. Hatta tekrar alacaktım ama bu markayı da bulamadım. :) bu markayı ben taa lise yıllarımda keşfetmiştim. Gerçekten çok güzel renkleri vardı. Ama artık bulamıyorum ne yazık ki.

     4. Catherine Arley Kapatıcı: Çok uygun fiyatlı olduğu için bir denemek istemiştim ama hata etmişim. Tek kelime ile berbat. Dudak rengimi nötrlemek için kullanarak bitirdim nihayet. Asla tavsiye etmem. Almayın sakın.

     5. Bim marketlerde satılan dudak balmı: Uygun fiyatlı bir ürün ama hiç bir işlevi yok. Bir daha almam. Renk vermiyor tamam ama bari biraz nem verseydi dudağıma iyiydi. Tam tersi kuruttu iyice. Şükür bitti.

     6.Nivea Dudak Kremi: Gerçekten yumuşattı yumuşatmasına dudaklarımı ama ağır-yapış yapış bir his bırakmasını sevmedim.

     7. Yine Lady Rose Marka Ruj: Numarası dahi silinmiş artık.Zira aynısını bulma ihtimalime karşılık saklıyordum. Öyle güzel ışıltılı bir pembe rengi vardı ki,ne zaman sürsem herkes soruyordu rujun ne diye. Tam yaz ruju idi. Ne yazık ki artıkın bulamıyorum.

     2.sıra sol baştan Flormar 108 nolu Lip gloss: Evet biraz yapış yapış yapmıyor değil hani ama rengini çok seviyorum ne yapıyım :) Hemen ilk indiriminde gidip aynısının yedeği alındı bile. Güzel kokusu ve verdiği parıltı ile yazın severek kullanıyorum.

     Kajal göz kalemi,Flormar dudak kalemi,Punto dudak kalemi ve Emily gözkalemi: Kajal göz kalemi çok çabuk dağılıyor,sevmedim. Flormar dudak kalemi en sık kullandığım renklerden biri. Hemen stokladım bile. Punto bir marketten denemek için almıştım sevmedim. Emily göz kalemi bana hediye gelmişti. Henüz almadım ama yine alacağım aynısından. Çok severek kullanıyorum.

     Max Factor Waterprof Maskara: Artık yazıları bile silindi gördüğünüz gibi. Aynısından tekrar aldım. O bile bitmek üzere neredeyse. Ben maskara konusunda Max Factor ın neredeyse tüm maskaralarını ve Loreal Teleskopik Maskarasını tek geçerim. Waterprof olmasına rağmen asla kirpiklerimde dökülme yapmadı. Hem dolgunluk hem de uzunluk veriyor. Ben silene kadar asla dağılmıyor ve öyle uğraştırmıyor beni silerken. Kendi hazırladığım Çift Fazlı Makyaj Temizleme Suyu ile kolayca çıkarıyorum. Çift fazlı makyaj temizleme suyunu nasıl hazırlıyorum okumak için tıklayınız.

     Watsons Balmi Dudak Balmı: Tek kelime ile ha-ri-ka. Bu zamana kadar beni bu kadar memnun eden başka bir lip balm olmamıştı. Şu an başka bir ürün deniyorum ama yine almak için bu kez pembe rengine gözümü dikmiş durumdayım :)





     Rexona Deo Stick: Kendisi benim sanırım her bitenler yazımda yer alacak bir ürün olabilir. Hakkında ki detaylı yazımı okumak için tıklayabilirsiniz.

     Axe Deodorant: Kokusu fena değil aslında ama kalıcı olmaması ve tenimde yapış yapış bir his bırakıp kaşıntıya sebep olmasını sevmedim. Bir daha almayacağım kesin.

     Fıery II: Bu EDT yi hepimiz biliyoruzdur diye düşünüyorum. Bir market alışverişinde 20 TL ve üzerine 5 TL ye görünce almıştım. Bir de ortaokul yıllarımda kullanmıştım sanırım. Nostalji yapıyım dedim :) Şekerli ve ağır bir koku. Pek sevmedim. Oda kokusu gibi kullandım daha ziyade.



   
     Nıvea Duşta Vücut Kremi: Hakkındaki yorumlarımı okumak isterseniz tıklayınız lütfen. Kendisinden memnunum ama uygun fiyatlı başka alternatiflerini keşfettim. Onları denemek istiyorum.

     Perlodent Ağız Bakım Suyu: Rossman alışverişinde yapılan belli miktar alışverişe indirimli olduğunu görünce deneyelim diye almıştık eşimle. Berbat bir kokusu var,ancak yarattığı etki gerçekten muazzam. Kokulara karşı aşırı duyarlı olan ben bile bir kaç kullanım sonrası alıştım. Kokusu ve tadını görmezden gelebilirseniz tavsiye ederim :)

    Avon İntim Temizleme Jeli: Bu tarz ürünleri oldukça fazla kullanıyorum. İnsanı gerçekten iyi hissettiriyor. Başka marka kullanmak istediğim için tekrar almayacağım.

    İnci Disk Pamuk: Ayda kaç paket pamuk bitiriyorum hiç bir fikrim yok :) bu markadan da oldukça memnunum ama bu aralar İpelina markasını bir denemek istiyorum. Disk pamuk alırken tek dikkat ettiğim dikişsiz olması. Onun dışında pamuk pamuktur mantığındayım biraz. Ama herkes İpelina yı gözüme gözüme sokunca merak ettim doğrusu.



 

     Avon Sıkılaştırıcı Tonik: Çok memnun etmedi beni açıkçası sevmedim. Alerjimi tetikledi bide. O yüzden bir daha almam.

     Rosense Gül Suyu: Bitirdikçe aldığım,maskeler yaptığım,tonik niyetine kullandığım,serinlemek için kullandığım yegane ürün. Beni ziyadesiyle memnun ettiği için başka marka denemedim. Ancak varsa bu daha iyi dediğiniz bir ürün denemek isterim tabi ki.

     Elidor Nemlendirici Saç Spreyi: Hiç bir etkisi yok nemlendirme adına. Sadece kokusu için kullandım. Sanırım bir daha almam diye düşünüyorum. :)





     Vicks: Biz her kış bir tane bitiriyoruz sanırım bundan :) Malum kıştan çıktık,dolayısıyla bol bol kullandık. Kutusunu başka bir proje için saklıyorum.

     İlvina Salyangoz Kremi: Bana daha önce çalıştığım yerde patronum hediye etmişti bu kremi. Ama kullanamadım ben. Cildimde sivilcelenmeye yol açınca çöpe döktüm ve ambalajı yine değerlendirilmek üzere bekliyor.

     Loreal Krem: Cildime hiç bir etkisi olmadı. Alerjiye yol açmadığı için bitirene kadar kullandım. Ama ha kullanmışım ha kullanmamışım bir farkını göremedim.

     Diadermine BB Krem: Bu BB kremi aslında ortanca kız kardeşim kendi için almıştı. Fakat memnun kalmadığını söyleyince getir bir de ben deneyim dedim ve çöktüm :) Ten renklerimiz hemen hemen aynı sayılır. Fakat beğenmediği kadar varmış. Ürün ciltte oksitlenme yapıyor. Yani sürdükten 1 saat sonra rengi koyulaşıyor,değişik bir hale bürünüyor. Ayrıca çok yoğun parfüm kokuyor. Ondan mıdır bilemedim ama benim cildimde sivilcelenmeye neden oldu. Daha yarısı duruyor ama fotoğraflarda boy gösterdikten sonra çöpü boyladı.

     Garnier Neem arındırıcı Temizleme jeli: Rossman dan 2 adet küçük boyunu almıştım denemek için. Malum artık korkarak ürün kullanıyorum cildime. Birini bitirdim attım. Bu da diğeri. Hemen büyük boyunu aldım bile. İnanın fiyatına göre gerçekten güzel bir ürün. Asla cildimi kurutmadı ve alerjik bir reaksiyona sebep olmadı. Bende gönül rahatlığı ile büyük boyunu aldım. Bu tarz ürünlerin deneme boylarını satışa sunmaları gerçekten çok iyi oluyor. Denedikten sonra tereddütsüz büyük boyunu alabiliyoruz en azından.  

     Uzun bir yazı oldu farkındayım ama epey birikmiş biten ürünlerim gördüğünüz gibi. Bunlar arasında sizinde kullandığınız memnun kaldığınız yada kalmadığınız ürünler oldu mu? Benimle paylaşın lütfen. Hep bakımlı kalın. Hoşça kalın :) SEVGİLER...


Yorumlar

  1. bir sürü şey bitmiş gelsin yeniler :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkür ederim yenilere yer açıldı evet. Yaşasın

      Sil
  2. ne zamandır bitmiş ruj görmemiştim, iyi oldu bu :)) (darısı başıma) hem alışveriş için de bahane olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ruj kullanmayı seviyorum galiba. Darısı başınıza o zaman. Sevgiler

      Sil
  3. Bu posttan sonra bir alışveriş iyi gider. Yazısını da yazmayı unutma canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendimi frenlemeye çalışıyorum ama :) ne kadar dayanırım bilmiyorum.

      Sil

Yorum Gönder