GARNİER KUSURSUZ MAKYAJ TEMİZLEME SUYU 400 ml


     Selam,

     Bu güzel hafta ortasında sizlerle,hakkında epey yazılıp çizilen,seveni olduğu kadar sevmeyeni de olan,Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu hakkındaki düşüncelerimden ve hassas,kuru-karma cildimde ki etkilerinden bahsedeceğim. Haydi hemen başlayalım o zaman :)





     İlk olarak benim açımdan olumsuz özelliklerinden bahsedecek olursam, ürün 400 ml'lik büyük bir şişe de ve ben sprey şişede ki ürünleri kullanım olarak daha pratik bulduğumdan,ürünün sprey formda olmasını tercih ederdim. Gerçi çözüm buldum kendimce. Minik bir sprey şişeye doldurup o şekilde kullanıyorum ben. Diğer bir kötü tarafı ise, ürünün açıldıktan sonra 6 ay ömrünün olması. Bu benim gibi sık kullananlar için hiç problem değil,ancak bildiğim kadarıyla ürünün küçük boyu yok. Varsa da ben hiç denk gelmedim. O yüzden çok sık makyaj yapmayan insanlar ürünü bu sürede tüketemeyebilirler. Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyunun bu özelliğini göz önünde bulundurursak,daha az makyaj yapan bayanların tonik niyetine kullanmasını tavsiye ederim. Çünkü,sağlığımız açısından ürünlerin son kullanma tarihi konusunda gerçekten titiz davranmak zorundayız.

     Tek bir ürünle,yüz,göz ve dudak makyajını temizleye biliyor olmak gerçekten harika. Ürünün bana göre en güzel özelliklerinden biri içeriğinde parfüm olmadığından kokusuz olması. Bildiğiniz su gibi. Ciltte çok hafif bir yapış yapış his bırakmıyor değil hani. Ama ben üzerinden cilt tipime uygun başka bir tonikle geçtiğim için benim açımdan çok sorun teşkil etmiyor açıkçası.

     Gelelim esas görevi olan makyaj temizleme konusundaki performansına. Aslında çok çok vasat bir ürün olduğunu söyleyemem. Zira ben severek kullanıyorum. Ekonomik olduğunu da göz ardı etmemek gerekirse bence gayet başarılı bile diyebiliriz. Yine de detaya inmek gerekirse:
     Ürün tek başına,makyaj temizleme konusunda yeterli kalmıyor. Yani mutlaka yanında destekleyici ürünler kullanmak gerekiyor. Ya da daha fazla pamuk ve temizleme suyu kullanarak da makyaj tamamen çıkarılabilir tabi ki. Eğer kapsamlı bir makyaj yapmadıysam,(yani sadece bir Maskara,Ruj ve Allık sürdüysem) tek başına Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu ile temizleyip,tonik ve nemlendirici uyguluyorum. Ama kapsamlı bir makyaj uyguladığım zaman,fondöten,kapatıcı,bronzer vs. gibi,tek başına kullanmam yeterli gelmiyor. O zaman da devreye destek ekip giriyor. Önce makyaj temizleme mendilleri sonra Garnier Makyaj Temizleme Suyu,ardından temizleme jeli. :)
İnanın bana,benim için ritüel haline gelen tüm bu aşamalardan sonra cildim anca temizleniyor. Gözlerimde ise,disk pamuğa döktüğüm temizleyiciyi parmaklarımla hafif baskı uygulayarak ve biraz bekleterek çok daha iyi bir sonuç alıyorum. Yine de 1-2 kere daha üstünden geçmem gerekebiliyor yaptığım makyaja göre.

     Benim bu ürün hakkında yazacaklarım bu kadar. Uyguladığımız kozmetik malzemelerin akşama kadar cildimiz tarafından iyice emildiğini düşünürsek bence gayet iyi bir ürün bile diyebiliriz. Lütfen makyajınıza özen gösterdiğinizden daha fazla temizlemeye özen gösterin. Asla üşenmeyin. Kullanılan ürünlerin neredeyse cildimizin alt katmanlarına kadar emildiğini bilseydiniz,cilt temizliğine iki kat daha özenirdiniz emin olun. Unutmayın,Cildiniz En Değerli Giysiniz!!!
   
                                                                            ŞİMDİLİK BAY...
   
 

Yorumlar

  1. Denemek istediğim bir üründü. Teşekkürler. Seni izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
  2. en sevdiğim temizle suyum bitsin gene alırım asla değiştirmeye niyetim yok :)

    YanıtlaSil
  3. vay beklenen yazı geldi:)) teşekkürler canım benim harika bir post !! gerçekten listemin başında yer alan bir üründü sende ne kadar merak ettiğimi biliyorsun teşekkürler öpüldün

    YanıtlaSil
  4. canım çok güzel anlatmışsın. Hemen hemen her gün fondöten kullandığımdan benim için pek pratik olmayacaktır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) bende her gün fondöten kullanıyorum genelde ama anlaşıp gidiyoruz şimdilik :)

      Sil
  5. Thanks a lot for following, I follow you too :)
    Kisses
    http://bambolai.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Oooo bu bizi baya uğraştırıyor desene...Yok o zaman kalsın :) Tanıttığın için sağol canım. Bunu kullanmamıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek :) evet biraz uğraştırıyor doğrusu tek kalemde silip aldığını söyleyemem makyajı

      Sil
  7. Canım herkes bu ürün için çok konuştu bende aldım denedim fakat seninde dediğin gibi tek başına yetmiyor sadece rimelimi bile 2 3 pamuk ile anca çıkarıyorum ben begenmedim bitince daha da sanırım almam :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya yetersiz gerçekten ama fiyatına göre eh diyosun :)

      Sil
    2. Tabiki fiyata göre iyi :)

      Sil

Yorum Gönder