MAYBELLİNE COLOSSAL KAJAL GÖZ KALEMİ İNCELEME YAZISI

   

     Herkese kocaman sevgiler...

     Bugün sayfamda iddialı bir reklam ile piyasaya giriş yapan Maybelline Colossal Kajal Göz Kaleminden bahsetmek istedim. Bende 3-4 aydır kullandığıma göre hakkında fikir beyan vakti gelmiş demektir.






     Öncelikle kalem aşırı yumuşak bir dokuya sahip değil. Fakat aşırı sert de diyemem. Renk verme konusunda fena sayılmaz. Ama öyle likit eye-liner lar gibi keskin,net bir siyah renk değil tabi ki. Asansörlü olması kullanım açısından kolaylık sağlıyor. Aslında ambalajın sarı olması da benim hoşuma gidiyordu. Sanırım Pastel markası bu kalemin ambalajına kadar aynısını yapınca :) firma şimdilerde renk değişimine gitmeyi tercih edip,ambalajı siyaha çevirmiş





     En iddialı oldukları konu kalıcılık açısından değerlendirecek olursam; kalemi üst kirpik diplerime eye-liner gibi uyguladığım zaman göz kapaklarıma bulaşmıyor gerçekten. Çünkü normalde hangi kalemi eye-liner gibi uygularsam uygulayım hep göz kapaklarıma bulaşmıştır. Bu yüzden likit yada jel eye-liner kullanmayı daha çok tercih ediyorum. Üst kirpik diplerimde ki performansı benim için sınıfı geçti. Fakat,gelelim göz içine sürdüğüm zaman ki gözlemlerime.

     Göz içime sürdüğüm zaman muazzam bir kalıcılık gösterdiğini söyleyemeyeceğim. Esasında bu kalemin 9.90 TL gibi bir fiyata satıldığını düşünürsek,çok kötü bir performans sergilediğini söyleyemem. Ancak,başta da belirttiğim gibi firmanın Merve Boluğur gibi güzel bir kadınla iddialı bir reklam filmi çekmesi,beklentilerin bir hayli yüksek olmasına neden oldu. Yine de benim gözlerimde 2-3 saat dağılmadan dayandı. Fakat belirtmeden geçmemem gereken bir nokta var ki,bu zamana kadar hangi kalemi kullanırsam kullanayım,mutlaka göz pınarlarımda topaklanma yaptı. Henüz yapmayan bir kaleme rastlayamadım ben. Bu da kirli ve çirkin bir görüntü oluşturduğu için rahatsız oluyorum. Gözlerimin içine kalem sürdüğüm zaman sürekli olarak temizleme ihtiyacı hissediyorum ve tabi makyajımın da dağılmasına neden olabiliyorum.



 
     Bu da üzerinden iki kere geçerek elde ettiğim görüntüsü. Başlarda pek sevmediğimi düşündürtse de kendisi bana,son zamanlarda severek kullanıyorum. Uygun fiyatlı olduğunu da düşünürsek gayet başarılı bile diyebiliriz. Son zamanlarda yine oldukça met edilen başka bir siyah kalem deniyorum. Yeni denemeye başladığım için şu an da bir fikir beyan edemeyeceğim. Biraz daha kullandıktan sonra bu kadar met edilmeyi hak ediyor mu şeklindeki görüşlerimi sizinle mutlaka paylaşacağım ve ikisini kıyaslayacağım.

     Ben artık kalıcılık konusunu geçtim,göz pınarlarımda toplanmayan kalem arıyorum. Var mı acaba sizlerin bildiği öyle bir kalem? Varsa lütfen paylaşın benimle. Şimdilik hoşça kalın...

   

Yorumlar

  1. Emily kalemlerden çok memnunum ben canım bi dene istersen:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak dudak kalemini denedim ama göz kalemini denemedim :) teşekkür ederim canım bi deneyim

      Sil
  2. Bu göz kalemini genel olarak seviyorum ama sürdükçe ucu kalınlaşıyor ve sürümü zorlaşıyor, göz kalemlerinde Avon' u çok başarılı buluyorum cnm ;) Ama haklısın çok methedildi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ama gereksiz abartıldı yani ama seviyorum bende :)

      Sil

Yorum Gönder