NOTE KOZMETİKS FULL COVERAGE CONCEALER-KAPATICI 03 SAND


   


     Merhabalar Efendim,
Sayfamın bugünkü konuğu benim için oldukça özel. Anneler günü indiriminde aldığım Note Full Coverage Concealer yani kapatıcı,aldığımdan beri elimden düşürmediğim bir ürün oldu benim için. Bakalım hakkında ne dedikodular yapacağım :)

     Bu ürünü almaya karar vermem tam da kapatıcı arayışına girdiğim bir zamana denk geldi. Tam o sıra instagram da severek takip ettiğim bir blogger arkadaşım Note Kapatıcıyı çok met edip,şiddetle tavsiye edince,bende hazır indirim dönemindeyken almak istedim. Bulana kadar epey alışveriş merkezi gezmek zorunda kaldım ama sonuç buna değdi Allah'tan. 

     Bir kozmetik gurusu olarak bu ürünü böylesine seveceğimi hiç tahmin edemezdim. Kuru göz altlarımda hem çizgilere dolmadan, hemde sanki hiç yokmuşcasına durup,benim için görevini layıkıyla yerine getireceğini bilemezdim evet. Keşke daha evvel keşfetseydim diye hayıflandığım nadir ürünlerden oldu kendisi. 





     Ürünün tam 4 rengi var. Benim rengim 03 Sand olan. Ben ürünü ıslak bir sünger yardımıyla uyguluyorum. Ki zaten genellikle süngerle yaparım fondöten ve kapatıcı uygulamasını. Kapatıcıyı ilk sürdüğünüz anda sanki çok yoğun bir görüntü oluşturacak ve yediremeyecekmişsiniz gibi gelse de,inanın öyle olmuyor. Kolayca ciltle bütünleşip,adeta size hiç sürmemişsiniz hissi yaşatıyor. Bir güzel tarafı da,siz silene kadar asla bozulmuyor. Şaşırtıcı ama öyle. Ha bu arada,bunlar benim kuru göz altımda ki deneyimlerim. Herkesin cilt tipi farklı olduğu için,elbette herkesteki etkileri farklı olabilir. Mesela yağlı bir göz altı olan kimsede etkisi nasıl olur bilemem. Ben gerçekten severek kullanıyorum ve kullanmaya da devam edeceğim. Göz altı kuru olanlara şiddetle tavsiye ederim. Sadece şunu belirtmekte fayda var,göz altında aşırı derecede morluk problemi olanlar varsa,çok yoğun bir kapatıcılığı yok ürünün. Onlarda altına corrector yani renk düzenleyici sürerek ürünü gayet verimli kullanabilirler. Normal satış fiyatı 25 TL,ancak indirim döneminde çok daha uygun bir fiyata almanız mümkün. 




     Son olarak da göz altlarıma Note Full Coverage Concealer-Kapatıcı uyguladığım fotoğrafı koyarak yazımı sonlandırıyorum. Sizler bu ürün hakkında neler düşünüyorsunuz,merak ediyorum doğrusu. Lütfen değerli yorumlarınızı esirgemeyin sayfamdan. Sevgiler... 

Yorumlar

  1. Note ürünleri ne yazık ki sarı alt tonlu, ben de hiç olmuyorlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında cilde yedirince bütünleşiyor gibi ama renk tonu bana uyduğu için bu konuda yorum yapamayacağım :)

      Sil
  2. Bu ürünü beğenmeyen çok az :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir tek renklerinden ötürü beğenmeyen ler var

      Sil
  3. Harika aydınlık veren bir kapatıcı. Ben de seviyorum.

    YanıtlaSil
  4. ben de bir indirim zamanı almıştım, bazen anlaşıyoruz bazen anlaşamıyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa çok merak ettim neden acaba :)

      Sil
    2. galiba ben transparan pudra kullanınca çizgilere doluyor

      Sil
  5. bunu çok duyuyorum alacaktım hatta ben de bu 03 noyu seçtim ama kalmamıştı :-(( artık bir dahaki sefere..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah bulup alırsınız. Memnun kalacağınızdan eminim

      Sil
  6. merak ettim doğrusu :)
    banada beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şiddetle tavsiye ederim. Geliyorum hemen. Sevgiler

      Sil
  7. Bu kadar methinden sonra Essence'im bitince bunu almak farz oldu.:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) kesinlikle özellikle enim gibi kuru göz altlarına sahip olanlara kefil olup öneriyorum neredeyse o derece. Umarım dener ve memnun kalırsın sende. Şayet dener ve memnun kalırsan izlenimlerini paylaş lütfen :*

      Sil
  8. Bunu arkadasımda kullanıyo 2dir methini duyuyorum elimdekiler bitince bunada bir sans verebilirim belki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim İnşallah şans verir ve memnun kalırsın.

      Sil
  9. Harika oldu bunu öğrendiğim
    Kapatıcımdan hiç memnun degildim hemde göz altlarim kuru olduğundan kullandığım kapatıcıyla topaklaniyordu hemen denerim çok teşekkürler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim umarım sizde severek kullanırsınız :)

      Sil
  10. denemeyi istediği bi ürün yazınız yardımcı oldu teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder