PHILIPS PROCARE KERATİN SAÇ DÜZLEŞTİRİCİ

     Herkese selam,
     19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramımız kutlu olsun.

     Bugünkü yazımda 8 Mart Dünya Kadınlar gününde eşimin bana hediye ettiği Philips ProCare Keratin saç düzleştiriciden bahsetmek istiyorum.




      Aslında çok büyük beklentilerle almamıştım ben bu ürünü ama gerçekten beni ziyadesiyle memnun etti.
     Yıllardır saçlarımı boyatan biri olarak,artık fön çektirmek için bile olsa o kadar sıkıldım ki kuaförlere gitmekten. Bu cihaz,evimin rahatında saçlarımda kuaförden çıkmışcasına bir etki yaratarak beni kuaföre gitme derdinden kurtardı gerçekten. Gerek düzleştirme işlemini gerek de dalgalı saçı kolayca yapabiliyorum.




     Ürünün,bu fotoğrafta gördüğünüz ısı geçirmeyen çok şık çantası da ambalajın içinden çıkıyor. Benim için sürpriz oldu bu. Çünkü,satış görevlisi bayan,bahsetmemişti çantadan. Bu da seyahate giderken,cihaza zarar vermeden nasıl muhafaza ederim derdinden insanı kurtarıyor.





     Ürünü fişe takınca,ekranda mavi ışılar yanarak dereceyi ve kullanıma hazır olup olmadığını gösteriyor. 30 saniye gibi kısa bir sürede ısınıyor olması ise zamana karşı yarışanlar için büyük kolaylık sağlıyor.




   
     Görmüş olduğunuz "SONIC"tuşu ise,plakalara titreşim vererek saçların arasından daha kolay kaymasını sağlıyor. Şayet bu özelliği kullanmak istemezseniz,yine aynı tuşa basarak kapatabiliyorsunuz. Ben saçımı düzleştireceksem eğer kesinlikle bu özelliğini kullanmayı tercih ediyorum. Saçlarımdan kolayca kayarak,kullanım kolaylığı sağladığına inanıyorum.





     En yüksek ısı ayarı 230 derece. Zaten bu kadar yüksek ısı kullanmanıza gerek de yok. Hem saçlarınızın yıpranmaması için,hemde Philips Pro Care Keratin kullanımında bu kadar yüksek ısıya ihtiyaç duymadan saçlarınızın kolayca şekle girmesinden dolayı. Keratinli seramik plakalar saçlarınızdan kolayca kaydığı için,hem kolayca düzleşiyor hemde ekstra parlaklık kazanıyor. Ayrıca ben tam 3 gün boyunca saçlarım bozulmadan fönlü fönlü gezdim. :) Kalıcılığını bizzat test ettim yani.

     Eğer yeni bir saç düzleştirici arayışındaysanız,kesinlikle tavsiye ederim. Hatta bundan sonra çıkan seriden daha iyi olduğunu düşünüyorum. Fiyat olarak 150 ile 200 TL aralığında bulabilmeniz mümkün.

     Benim bu ürün hakkında yazacaklarım bu kadar. Siz hangi marka düzleştiriciyi kullanıyorsunuz. Bu ürünü kullanan yada merak edenlervar mı aranızda? Lütfen değerli yorumlarınızı eksik etmeyin. Hep sevgiyle kalın. Hoşça kalın...





Yorumlar

  1. maşam var ama saçım kısa diye hiç ihtiyaç kalmıyor çok nadiren önden uzattığım kısmı kıvırmak için kullanıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İhtiyaç duyarsanız aklınızda olsun o zaman :)

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  2. Bende iki yıl kadar bir süredir inatçı saçlarımı bu ürüne emanet ettim.170 derece ile saçlarım fönlüye yakın bir görünüme kavuşuyor,çok zarar da görmüyor.Güle güle kullanın siz de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle zarar vermiyor hiç saça :) sizde güle güle kullanın

      Sil
    2. Güzel bir inceleme ancak şimdi tarak modelleri var maşalar tarih oluyor. Aynı işi onlarda yapıyor elimizi yakmaz saçımızı yakmaz. buradan inceleyebilirsiniz

      Sil
  3. Saça zarar vermemesi süper benim hiç vaktim olmuyor saçlarımla uğraşmaya canım ya:))

    YanıtlaSil
  4. Şuan düzleştiricim var ama yenilersem yakın zamanda bunu alacağım :) Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba :)
    Buypasa.com açılıyor; indirimli Philips ürünleri, komisyonsuz satış fırsatı sizleri bekliyor. Detaylı bilgiye http://sanalpazar24.net adresinden ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  6. Ürün çok güzel bendede var aynısı şu an kullanıyorum yalnız size sorum var.. Benim saçlarım ince telli, gür ve sanırım inatçı yapıya sahip saçlarımı düzleştiriyorum. Uçları kıvrılmaya başlıyor o düzleştirdiğim şekil hemen gidiyor. O düzlüğü korumam için kullanmam gereken bir ürün var mıdır sizce ? Bana bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder