RIMMEL LONDON BROW THIS WAY\KAŞ MASKARASI (002 MEDIUM BROWN)




     Herkese güzel bir hafta başlangıcından merhaba,
Bugün sayfamda bir çoğumuzun bildiği Rimmel London markasının kaş maskarasını ağırlayacağım. Kendisini alalı 1 yada 1,5 ay olmasına rağmen hiç elimden düşürmedim.Öyleyse yazma vakti gelmiş demektir. Hadi başlayalım :)





Kendisi 5 ml'lik küçük bir ambalajda.Açıldıktan sonra 12 ay yani 1 sene içerisinde tüketilmesi gerektiği yazıyor üzerinde. Ama zaten o kadar uzun süre dayanacağını zannetmiyorum. Sanırım bana en fazla 1 yada 2 ay daha gider. Çünkü dediğim gibi aldığımdan beri elimden hiç düşürmedim. Sevenleri olduğu kadar sevmeyenleri de olduğunu bildiğim bu ürünü,ben sevenler kervanından kullanıyorum.






     Benim sevdiğim ve sevmediğim detaylara gelecek olursak;

Bu ürünü alırken,şayet Watsons çalışanı yardımcı olup testerını kullandırmamış olsaydı herhalde almazdım.Çünkü kaşlarımın üzerinde kalıp gibi,ıslak bir görüntü oluşturmasından endişe ediyordum açıkçası. Allah'tan nadiren de olsa güler yüzlü ve ilgili personellere denk geliyoruz da,tamamen inancımızı yitirmemiş oluyoruz :) Neyse,ürünü ilk denediğimde kaşlarımın üstünde ıslak bir görüntü oluşturdu. Bende görevliye bu ıslak görünüm böyle kalıyor mu diye sorunca,"siz diğer alacaklarınıza bakın,sonrasında tekrar bakıp karar verin" dedi.Öyle yaptım,iyi ki de öyle yapmışım.Sonrasında kuruyup çok doğal bir görüntüye büründü.Bu ürünü kullanmak isterseniz ilk sürdüğünüzde ki o ıslak görüntü sizi korkutmasın,çabucak kuruyup doğal bir görünüme bürünüyor emin olun.





 Daha önce kaş kalemi de kullandım.Fakat,kalemlerle kaşlarınızı doldurduğunuz zaman hem belli oluyor,hemde daha yapay bir görüntü oluyor.Tabi ki bu benim için geçerli. Çünkü,kaşlarım da çok büyük boşluklar yok. Ama sizlerin kaşları daha seyrekse yine kalemle doldurup,ardından bu kaş maskarası ile destekleyebilirsiniz. Sabitleme konusunda çok çok başarılı olduğunu söyleyemeyeceğim.Yani böyle mıh gibi tutmuyor kaşlarımı. Onun için Rimmel London Kaş Maskarasını uygulayıp hemen ardından yüzeysel şekilde de olsa şeffaf bir maskara ile geçmem,hem yine doğal bir sonuç veriyor,hem de jöle misali şeklini sabit tutuyor. Bir kötü yanı da fırçanın uç kısmına (fotoğrafta da görüldüğü üzere) çok fazla boya geliyor olması.O kısmını biraz sıyırarak almak gerekiyor,yoksa uygulama esnasında sağa sola bulaşma yapabiliyor. Yada fazla boyayıp kötü,yapay bir görüntüye sebep olabiliyor. Bu yüzden ben hep ürünü yatay bir şekilde kullanıyorum ki,arka taraftaki fırçayı daha etkin kullanıp daha doğal sonuçlar almak için. Ürünün tam 3 rengi bulunuyor. Benim ki orta ton.Tam kaşlarımın renginde. Birde daha açık ve daha koyu olanı var. Bu renk tonlarına bakıp sizde kendiniz için uygun olanı seçebilirsiniz.
     Watsonslarda 13 TL gibi bir fiyata satılan bu ürünü ben gerçekten severek kullanıyorum ve kullanmaya da devam edeceğim. Bitirdikçe alacağım kesin. Bir kaş maskarası olarak beklentilerimi karşılayan bir ürün varken,daha pahalı markalara niçin para vereyim ki. Sizler bu ürün hakkında neler düşünüyorsunuz. Yada tavsiye edebileceğiniz uygun fiyatlı muadilleri var mı? Yorum olarak paylaşırsanız sevinirim. Kocaman sevgiler hepinize :) Hoşça kalın...




Yorumlar

  1. Ben bu ürünün "blonde" rengini ilk çıktığından beri severek kullanıyorum tatlım çok memnunum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yeni keşfettim ama devamlı kullanacağım kesin

      Sil
  2. Ben kaşlarımı farla doldurup üzerinden şeffaf maskara ile geçiyorum ama tek bir adıma indirgemeyi de çok isterdim pratiklik açısından, bunu denk gelirsem mutlaka alacağım, çok güzel anlatmışsın, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Bende bu ürünü kullanıyorum ve çok memnunum :) güzel ayrıntılı bir yazı olmuş güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  4. ben de severek kullanıyorum bu kaş maskarasını, hatta bitirdim neredeyse, fırçanın büyük oluşu dışında iyi.güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) ince bir kaş yapısı olanlar için fırça biraz kalın olabilir

      Sil
  5. Yazın kas maskarası hakkında merakımı giderdi.fiyatıda uygun rimmel london urunlerinide her zaman sevmisimdir:) tesekkur ederim yazı için ;) öpüyorum

    YanıtlaSil

Yorum Gönder