SİVİLCELER İÇİN SUDOCREM BEBEK BAKIM KREMİ ve SİVİLCE GİDERİCİ DOĞAL MASKE TARİFLERİ

   

     Soğuk,kapalı ve yağmurlu bir Ankara havasından herkese selam olsun.
Çok kapsamlı bir girizgah yapmak istemiyorum. Zira konumuz önemli ve oldukça uzun. :)






     Sanırım Sudocrem i duymayan kalmamıştır artık. Kendisi esasında eczanelerde satılan bir bebek bakım kremi. Ben bu kremi 2 yada 3 ay kadar önce küçük görümcem sayesinde edinmiş oldum. Eşimin cildi yağlı ve akneli bir cilt olduğu için,zaten ona almayı düşünüyordum. Görümcem de alma ben kullanmıyorum zaten deyince işime geldi doğrusu :)






     Eşim de bu tarz ürünleri kullanmaya biraz üşendiği için kendisine de ben uyguluyorum. Ama şu son zamanlarda cildim o kadar kötü oldu ki nedense ergenlikte bile yaşamadığım sivilce sorunu ile karşı karşıyayım. O yüzden bende bu aralar oldukça fazla kullanıyorum. Bana göre gerçekten mucizevi etkileri olan bir krem bu Sudocrem. Nasıl kullanıyorum kısmına gelecek olursam:

     Bazen gün içerisinde ama en çok ta gece yatmadan evvel sadece sivilcelerimin üzerine nokta şeklinde çok azıcık sürüyorum. Hatta koyuyorum demek daha doğru olur. Sonra sabaha kadar cildimde tutuyorum ve sabah bir bakıyorum sivilce ya yok olmuş,ya da sönmüş.
     Son bir aydır da 3 günde bir yine geceleri,tüm yüzüme maske şeklinde uyguluyorum. Sabah yüzüm hem yumuşacık oluyor hemde sivilceler gözle görülür bir şekilde iyileşme gösteriyor. Oğluma bile gönül rahatlığı ile kullanıyorum. Oldukça yoğun kıvamlı ve uygun fiyatlı bu ürünü ben çok severek kullanıyorum. Fiyat aralığı ise  eczaneden eczaneye 11 ile 15 TL arasında değişkenlik gösteriyor.,haberiniz olsun.


                        SİVİLCELİ CİLTLER İÇİN DOĞAL MASKE TARİFLERİ

     Tarif 1: Bir aktardan alacağınız lavantayı, 1 su bardağı sıcak suya 1 tutam atarak demleyin. Sabah ve akşam cildinizi bu su ile silin. Lavantanın anti-septik özelliği cildinizdeki sivilceleri zamanla kurutacaktır.

     Tarif 2: Maden suyu ve elma sirkesi eşit miktarlarda karıştırılıp,bir pamukla sabah ve akşam cilde sürülür.

     Tarif 3: 1 tatlı kaşığı elma sirkesi ve 1 talı kaşığı limon suyu karıştırılıp gece yatmadan cilde sürülür. Silmeden sabaha kadar bekletilir. Sabah cilt sıcak su ile yıkanır.

     Tarif 4: Küçük bir soğanı kabuklarıyla beraber ikiye bölüp 1,5 su bardağı suda 5 dakika kaynatın. Sabah ve akşam cildinizi bu su ile silin.

     Bunlarda evdeki malzemeler ile pratikçe hazırlayabileceğiniz yöntemlerdi. Tabi ki ileri düzeyde bir sivilce probleminiz varsa doktora görünmelisiniz. Birde beslenmemize çok dikkat etmeli aşırı yağlı yiyecekler tüketmekten uzak durmalıyız. Şimdilik bu kadar. Bir sonra ki yazımda görüşmek üzere. Hoşça kalın ama hep sevgiyle kalın.


Yorumlar

  1. Çok güzel bir yazı olmuş canım benimde minik minik kırmızı sivilce problemim var :/ hemen alıp deneyeceğim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Umarım etkisini görüp minik sivilcelerinden kurtulursun.

      Sil
  2. Hemen alalım o zaman şu kremiiiiii :))

    YanıtlaSil
  3. gerçekten çok merakk ettiğim bir üründü çokk iyi oldu yazman teşekkürler canım:))

    YanıtlaSil
  4. iade-i ziyarete geldim :) Sudocremi bu aralar oldukça sık duyuyorum sanırım deneyeceğim. Sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) hoş geldin. Umarım fayda görürsün. Sevgi bizden

      Sil
  5. naparsam yapiym bu çenemdeki aknelerin kökü kırılmıyor ya bıktım valla :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ürünü bir de maske şeklinde dene. Belki fayda görürsün. Sıkma canını

      Sil
  6. Ben de bir ara kullanmıştım cnm, hakikaten çok güzel bir krem ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Tuğba hanım :) bayıla bayıla kullanıyorum.

      Sil
  7. Belli dönemlerde şu çenemde çıkan sivilcelerden bıktım diyebilirim tarifler süper denemek lazım paylaşm için tskler takipteyim beklerim canım sevgilerle

    YanıtlaSil
  8. Bu pişik kremini öğrencim bir buçuk ay kullandı şimdi pırıl pırıl sivilcesiz ve siyah noktasız bir yüzü var:))

    YanıtlaSil
  9. Hayranlikla takip ediyorum sizi efendim 😊😊😊yağmur kesilir kesilmez eczaneye ışınlaniyorum ve sudokrem aliyorum 😘😘😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oy çok teşekkür ederim Gülşah hanım :) O yağmurlar kesilir kesilmez,kahve içmeye gidiyoruz seninle haberin olsun :*

      Sil
  10. Hayranlikla takip ediyorum sizi efendim 😊😊😊yağmur kesilir kesilmez eczaneye ışınlaniyorum ve sudokrem aliyorum 😘😘😘😘

    YanıtlaSil
  11. Hayranlikla takip ediyorum sizi efendim 😊😊😊yağmur kesilir kesilmez eczaneye ışınlaniyorum ve sudokrem aliyorum 😘😘😘😘

    YanıtlaSil
  12. Ben de oğlum pişik olduğunda kullanıyordum. Sivilcelere iyi geldiğini bilmiyordum. Evde var sürerim artık.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder