CATHERİNE ARLEY KOZMETİK ÜRÜNLERİM

     Güzel bir perşembe gününden herkese merhaba.

     Bugün sizler için,hem uygun fiyatlı hem de fiyatına göre gerçekten çok kaliteli bulduğum bir marka olan Catherine Arley Kozmetik ürünlerimden bahsetmek istiyorum. Elimden geldiği kadar fotoğraflarda sizler için renkleri de yansıtmaya çalıştım. Haydi bakalım gelelim elimdeki Catherine Arley Kozmetik ürünlere:





     Toplu fotoğrafa sadece şeffaf maskarayı koymayı unutmuşum. Onu da aşağıdaki fotoğrafta göreceksiniz zaten.



     Renkleri ve pigmentasyonu harika bir dörtlü far paleti. Biraz tozutmaları dışında gayet güzeller yani.



       Buda farların swatch ları yani yakın çekim görüntüleri.



     Bu far paletini çok uzun süredir kullanıyorum ve bir çoğunun ortalarını oydum gördüğünüz gibi.




     Renk sıralamasını, ortası oyuk olan fardan yukarı doğru yansıtmaya çalıştım.




     Bu da far paletinin yukarısında yer alan Allık fotoğrafı. Ben bazen far olarak da kullanıyorum bu allığı ve gayet güzel iş çıkarıyor.




     Yine bir allık ve bronzer daha :) Sağ tarafta ki biraz daha fazla tozutuyor nedense diğerlerine göre.




     Sol taraftaki mat bir allık. Ama ben çoğunlukla yüzümü ısıtmak,boyut vermek için kullanıyorum.




     Bu şeffaf maskaraya ise gerçekten bayılıyorum. 9 liralık fiyatına göre harika bir iş çıkarıyor. Aslında Rimmel London renkli kaş maskarasını kullanıyorum ama o sabitleme konusunda çok başarılı olmadığı için üzerinden hafifçe birde bu maskara ile geçiyorum. İçi epey kirlendi o yüzden.

     Size bir tek rujun rengini fotoğraflayamadım. Çok severek kullandığım simli,kahve alt tonlu bordo bir rujdu. Bitirdim ruju. Numarası silindiği içinde tekrar aynısından alma şansımı kaybettim ne yazık ki. Catherine Arley ürünleri yenilenen serisiyle satışa devam ediyor. Eğer  sitesini ziyaret edip alışveriş yapmak isterseniz tıklayın lütfen. Üstelik şu an 40 TL üzeri alışverişe kargo ücretsiz. Uygun fiyatlı ve kaliteli ürünler arıyorsanız kesinlikle Catherine Arley'e bir şans verin derim.

     Vakit ayırıp yazımı okuduğunuz için hepinize teşekkür ederim. Sizlerin tavsiye edeceği uygun fiyatlı kozmetik ürünler varsa yorum olarak paylaşın lütfen. Koccaman sevgiler.

 






Yorumlar

  1. farları baya baya bitirmişsin maşallah :)

    YanıtlaSil
  2. ekonomik ve güzel ürünler eskiden beri kullanırım hele yeni terracota allıkları çok hoş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yine bi alışveriş yapacağım gibi gözüküyor Catherine Arley den :)

      Sil
  3. mimlendim canım "küçükken ben" yazıma bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Evet canım kesinlikle güzel bir marka :*

    YanıtlaSil
  5. Farları güzelmiş gerçekten cnm, uygun fiyatlı olması da çok hoş ;)

    YanıtlaSil
  6. O çoklu far paletinden anneme almıştım ve çooook severdim. O da senin oyduğun o iki renkten kahve olanını oyup bitirmişti, diğerleri duruyodu :) Ama en güzel renk o değil mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle en güzel renk o :) Ben sizi neden bu kadar çok seviyorum acaba :)

      Sil
    2. Canım ya... Frekanslar tuttu bizim de ondan. Ben de seni çok seviyorum o yüzden tatlım :)

      Sil

Yorum Gönder