EVDE DOĞAL SAÇ SPREYİ YAPILIŞI

     Bu gün benim doğum günüm,hem sarhoşum hem yastayım.
     Bir bar taburesi üstünde,babamın öldüğü yaştayım.
     Bugün benim doğum günüm,kelimeler büyüyor ağzımda
     Bildiğim tüm hayatlaar :)

Gençliğimde çok severek dinlediğim bu Teoman şarkısıyla girizgah yaptım,çünkü bugün benim doğum günüm gerçekten :)
Kendime iyi ki doğdun da dedikten sonra :) bugünkü konuma geçiyorum.

    Sizlere herkesin evinde yapabileceği çok basit bir saç spreyi tarifi vermek istiyorum. Sizde, eğer saç bakımına önem veriyor ve saçlarınıza kimyasal ürünler kullanmak istemiyorsanız, tarifimi dikkatle okuyun lütfen.




     Basit tarifimizin temel malzemesi maden suyu. Maden suyunu bir sprey şişeye boşaltın. Ardından içerisine 1 tatlı kaşığı tuz ilave ediyoruz. Ben himalaya tuzu koymayı tercih ettim. Ama siz isterseniz normal tuzda koyabilirsiniz.




     Eğer saçlarınız çok inatçı ise içine bir çay kaşığı da limon suyu ilave edebilirsiniz. Sonrasında güzelce karıştırıp,kapağını kapattınız mı spreyiniz hazır. Buzdolabında yaklaşık 1 yada 1,5 ay muhafaza edebilirsiniz.

   
     Tarafımdan denenmiş ve geçer not almış bir tariftir haberiniz ola. Sizin evde uyguladığınız böyle değişik doğal tarifler var mı? Yorum olarak paylaşın lütfen. Bir daha ki yazımda görüşmek üzere. Şimdilik hoşça kalın.



Yorumlar

  1. canım benimm doğum günü kutlu olsunn nice sağlıklı mutlu yıllaraaaa :))) tarifinde iyiymiş

    YanıtlaSil
  2. mutlu yıllar diliyorum..

    YanıtlaSil
  3. Doğum günün kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  4. Nice mutlu yıllara tatlım benim :) Tarifde muhteşem bitanem en kısa zamanda deneyeceğim ;)

    YanıtlaSil
  5. Nice mutlu yıllara tatlım benim :) Tarifde muhteşem bitanem en kısa zamanda deneyeceğim ;)

    YanıtlaSil
  6. Nice mutlu yıllara tatlım benim :) Tarifde muhteşem bitanem en kısa zamanda deneyeceğim ;)

    YanıtlaSil
  7. Doğum gününüz kutlu olsun.Pratik tarif içinde teşekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) ne demek umarım işinize yarar.

      Sil
  8. Caniiiim nice mutlu yillara dogum gunun kutlu olsun! Tam da ihtiyacim olan seyi yazmissin tesekkurler!:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :* çok mutlu oldum. Umarım dener ve memnun kalırsın ;)

      Sil
  9. Ay canım doğum gününü kaçırmışım... :(
    Kutlu olsun tatlım, nice nice yıllar dilerim... Uuuuzzzzunnnn ve güzel bir ömrün olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tatlısınız, çok teşekkür ederim. Çok mutlu oldum :)

      Sil

Yorum Gönder