FRESH'N SOFT KİŞİSEL BAKIM ÜRÜNLERİ



Fresh'n Soft


     Havaların kafasının iyice karıştığı Ankara'dan selam olsun herkese :)

     1992 yılından bu yana kaliteli ürünleri ile hayatımızda yer alan Fresh'n Soft markası, geçtiğimiz günlerde, tarafıma fotoğrafta gördüğünüz ürünleri yollamıştı. Oğlumun bebekliğinde ıslak havlu mendillerini ve hala daha anti bakteriyel mendillerini kullanıyor olsamda, kullanmadığım bir çok ürünü varmış meğerse. 



Fresh'n Soft Makyaj Temzileme Mendilleri


     Fresh'n Soft markasına ait cilt tipinize göre seçebileceğiniz 2 çeşit makyaj temizleme mendili olduğunu biliyor muydunuz? Normalde ben, makyaj temizleme mendilleri ve normal ıslak mendiller cildimi kurutuyor diye çok tercih etmiyordum açıkçası. Bunun yerine son zamanlarda keşfettiğim yeni doğan bebekler için olan ıslak mendillerini tercih ediyordum. Fakat bundan sonra Fresh'n Soft un bu kuru ve hassas ciltler için olan makyaj temizleme mendili kesinlikle vazgeçilmezim olacak. Hafif ve hoş kokuları ile rahatlatması ayrı, cildi temizlemesi ve kurutmaması ise ayrı bir güzel. Çok ağır bir makyaj uygulaması yapmadıysanız eğer tek bir mendil tüm yüzü temizlemek için kafi geliyor.  



Fresh'n Soft Ter Emici Yapraklar
     Aşırı terleyen ve koltuk altında ıslak görünümden rahatsız olanlar için bence süper bir ürün bu. Pamuksu dokusu asla rahatsızlık vermediği gibi emiciliği de harika. Eğer kullanmayan ve denemeyenler varsa Fresh'n Soft un bu Ter Emici Yapraklarını kesinlikle alıp denemenizi tavsiye ederim. Üstelik çok pahalı bir ürün de değil yani. Geçen bir kozmetik markette 5.95 TL gibi bir fiyata gördüm ben. 


Fresh'n Soft Asetonsuz Oje Çıkarıcı
     İlk defa asetonsuz oje çıkarıcı kullanıyorum ben. Bu zamana kadar tırnaklara zarar vermediğini bildiğim halde ojeyi çıkarmayacağını düşündüğüm için almamıştım. 

Fresh'n Soft Asetonsuz Oje Çıkarıcı

Fresh'n Soft Asetonsuz Oje Çkarıcı
     Fotoğraflarla sizlere de göstermek istedim. Bence gayet başarılı. Koyu renk ojeleri Asetonla bile çıkarırken etrafa dağılıyor ve tırnaklarımı kurutup katman katman ayrılmasına sebep oluyor. Bu üründe ben öyle bir sorunla karşılaşmadım. Sanırım bundan sonra asetonsuz oje çıkarıcı alacağım hep. 


Fresh'n Soft Disk Pamuk

     Sanırım benim en çok kullandığım ürünlerden biridir disk pamuk. Hem makyajımı temizlerken hemde cilt bakımımı yaparken en büyük yardımcılarımdır disk pamuklar. Kenarlarının dikişli olduğunu görünce biraz tedirgin olmuştum sert olur diye. Ama inanın diğer dikişli pamukların aksine sert bir yapısı yok. Yumuşak ve cilde batma yapmıyor. 


Fresh'n Soft Makyaj Düzeltme Çubuğu

     Bu zamana kadar hiç makyaj düzeltme çubuğu kallanmamıştım inanın. Normal kulak çubukları iş görüyor sanıyordum. Meğer ikisi apayrı şeylermiş :) Makyaj düzeltme çubukları özellikle göz makyajında bulaşan maskara ve eyeliner hatalarını düzeltmekte çok işime yaradı. Fresh'n Soft ürünleri hakkında sizlerde daha fazla bilgi sahibi olmak isterseniz lütfen şuradan kendi sitesine ışınlanın. 

     Ben zaten severek kullandığım bu markanın denemediğim ürünleri ile de tanışma fırsatı bulduğum için çok şanslı olduğumu düşünüyorum. Siz Fresh'n Soft markasının hangi ürünlerini kullanıyorsunuz ve hangi ürünleri favoriniz oldu. Lütfen değerli yorumlarınızı eksik etmeyin. Bir daha ki yazımda görüşmek üzere bakımla kalın. 
   



Yorumlar

  1. Makyaj temizleme çubukları benim de favorim canım çok iyi oluyorlar:) freshn soft gerçekten cok başarılı bir marka

    YanıtlaSil
  2. Malatya Haber Sitesi Olarak Sizi Takip  Ediyorum Başarılarınızı Diliyorum İyi Bloglamalar :)  

    YanıtlaSil
  3. Malatya Haber Sitesi Olarak Sizi Takip  Ediyorum Başarılarınızı Diliyorum İyi Bloglamalar :)  

    YanıtlaSil
  4. Freshn soft ürünleri gayet başarılılar, ter emici mendillerini denememiştim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ter emici mendiller de gayet başarılı, denemelisiniz ;)

      Sil
  5. ter emici mendilim hiç olmamıştı belki olur :D

    YanıtlaSil
  6. ter emici mendilim hiç olmamıştı belki olur :D

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık merak ediyordum şu asetonsuz oje çıkarıcıyı. Yazdım bi kenara:)

    YanıtlaSil
  8. Asetonsuz olmasını yeni farkettim. Çok etkili bir anlatım olmuş. süper...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asetonsuz olması tırnakları kurutmuyor, çok iyi o yüzden :) teşekkür ederim, bi tanesiniz

      Sil
  9. Fresh soft ürünlerini genel olarak ben beğeniyorum. Asetonsuz oje temizleyici güzel bir ürün , makyaj düzeltici çubuklar favorim :D Bloglar arası takip etkinliğini destekliyorum. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten güzel ürünleri. Teşekkür ederim :) bizden de sevgiler

      Sil
  10. I know this is in truth boring and you are skipping to the next comment, but I just wanted to Cleanse FX throw you a big thank you - you cleared up some things for me!How is it that just anybody can create a blog and get as popular as this? Its not like youve said anything extremely impressive more like youve painted a quite picture more than an issue that you know nothing about! I dont want to sound mean, right here.

    http://www.healthsupreviews.com/is-cleanse-fx-biggest-scam-in-canada/


    YanıtlaSil
  11. Aw, this was a really nice post. In idea I would like to put in writing like this additionally
    CogniQ taking time and actual effort to make a very good article but what can I say I procrastinate alot and by no means seem to get something done.My coder is trying to convince me to move to .net from PHP. I have always disliked the idea because of the expenses. http://www.healthcaresdiscussion.com/is-cogniq-scam-or-fake/

    YanıtlaSil
  12. The album would happen and define that never taken any ring to it Leland Yee I police very tired right now i’ve Para la into the show cut its in my life just want to get it done and when for that works is if you can see me a call to first two times Alpha Rush Pro each round for and sexy male include after lives life scaled basically I know it's getting so managed want and are pulled the usually has just minutes away from feeling a dream she's better life trying to achieve since she.

    http://www.top10workoutsup.com/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder