SAÇ UZAMASINA YARDIMCI MUHTEŞEM KÜR TARİFİ (1)

     Herkese bomba gibi bir pazartesi sabahından selam olsun :))
Bugün sizlerle, kadınlar için epey önemli olan saç uzatma ile ilgili muhteşem bir kür tarifi paylaşmak istiyorum. Saç uzamasına ciddi manada faydası olan bizzat tarafımdan denenmiş böyle 2 kür tarifi biliyorum. Bir diğer tarifi yine başka bir yazımda sizlerle paylaşacağım merak etmeyin :))

     Sizlere daha önceki bir yazımda kuaföre gitmekten artık usandığımı ve gönlüme göre bir kuaför ne yazık ki bulamadığımı belirtmiştim.
     Tam 6 sene önceydi...Ben yani Feride, saç kırıklarımı aldırmak ve tabi ki her bayan gibi sadece uçlarından kestirmek için bir kuaföre gitmiştim. Nereden bile bilirdim ki bir kasap dükkanına girdiğimi ve omuz hizasında olan saçlarımı kulak hizasına kadar kısaltacağını. Tombak bir bayan olduğum için kısa saç bana yakışmıyor. Daha da iri gösteriyor. Saçlarım için ilk defa ağladım resmen. Zaten yavaş uzuyor :( İşte ne olduysa bu noktadan sonra oldu. Oturdum bilgisayarın başına başladım araştırmaya. Yetmedi aktarlara,hatta doktora bile danıştım. Şu an paylaşacağım tarifim bir doktorun önerisidir bana.



İNTERNETTEN ALINTIDIR

     Tarif için gerekli olan malzemeler:


  • Normalde kullandığınız saç tipinize uygun herhangi bir şampuan
  • Eczanelerden bulabileceğiniz E vitamini ampulu
  • Son olarak fotoğrafta gördüğünüz doğum kontrol hapının hepsi
     Hazırlanışı:
Ben fotoğraftaki doğum kontrol hapının aynısını kullanmıştım. Şu an elimde olmadığı için internetten bir fotoğraf bulup kullandım. Ancak siz kesenize uygun herhangi bir marka doğum kontrol hapını tercih edebilirsiniz. Hiç fark etmez. Bir kutu doğum kontrol hapının hepsini iyice ezip şampuana ilave edin. Ardından E vitamini ampulunu kırıp onu da şampuana ilave edin ve çalkalayın. Saç uzatan mucizevi kürünüz hazır bile :) Her yıkamada bu şampuanı saçlarınıza uygulayarak hem arınmasına hemde uzamasına yardımcı olabilirsiniz. Hatta dikkatli bir şekilde kaşlarınıza dahi uygulayabilirsiniz. Ben o zamanlar saçlarım omuz hizasına gelene kadar düzenli bir şekilde kullandım. Şimdilerde deneyimlediğim Revox At Kuyruğu şampuan işe yaramazsa tekrar kendi bildiğim yöntemlere geri dönmeyi düşünüyorum. Çünkü uzamayan saçlarıma takmış durumdayım bu aralar. Üstelik bu tarifini verdiğim yöntem saç dökülmesini de ciddi anlamda azaltıyor. 

     Umarım işinize yarayan ve fayda göreceğiniz bir yazı olmuştur. Bir daha ki yazımda görüşmek üzere ben şimdilik kaçar :* İçinizdeki çocuğa selam ;)

Yorumlar

  1. bu pratik bilgilerine hayranım teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Uzamayan saçlarımdan bende muzdaribim her yolu denedim:( şimdilerde solgarın biotin hapını içiyorum saç uzamasında etkili olduğu söyleniyordu ile yaramazsa banada bu hapların yolu gözüktü demektir :)

    YanıtlaSil
  3. Soğan suyumun yanında bunu da uygulayabilirim :) Bende bir ara çam terebentin eklerdim oda baya etkili dökülme ve uzamada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Soğan suyunu da denemişliğim var ama üşengeçlikten devamlı yapamamışım :)

      Sil
  4. Ayy bunu mutlaka deniciiim:) ellerine sağlık ayol süper bilgi bu doktordan da onaylıymış. ahrikasın ahiretliğimmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol ahiretliğim dene kesinlikle bizzat doktor tavsiyesi :)

      Sil
  5. Yaa Ferim bilgi mikemmel ama ben o hapı alamam be ya :) Ne kadar sürede uzatıyor bu yöntem ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Niye alamıyon kız :) İlaydam şöyle söyleyim kulak hizasında kırpılan saçlarım abartısız 6 ay gibi bir sürede omuzlarıma geldi. Başkasının değil bizzat kendimin denediği bir yöntem bu bak ha ;)

      Sil

Yorum Gönder