MEDIWELL DUDAK BAKIM KREMLERİ

     Merhaba,
     Temmuz ayı her zaman bana uğurlu gelmiştir nedense. Evde oturmaktan iyiden iyiye bunaldığım bir dönemde, bir işim oldu ne mutlu ki :) Darısı tüm işsizlerin başına diyor ve konumuza geçiyoruz.



MEDIWELL DUDAK BAKIM KREMİ

     Mediwell dudak bakım kremleri bir Şanlı İlaç Sanayi markasıdır.1948 yılında "Şanlı Laboratuvarı" olarak kurulan firma,1951 yılından itibaren şirketleşmiş, 1966 yılından itibaren de doğal içerikli yakı (plaster) imalatına başlamıştır. Daha sonra dünyada artan doğal ve bitkisel ilaçlara olan ilgi üzerine ise 2001 yılında kimyasal maddelerden oluşan ilaç üretimini terk etmiştir.

     Firma ile ilgili kısa bir bilgi verdiğimize göre gelelim bir Şanlı İlaç Sanayi markası olan Mediwell Dudak Bakım Kremleri hakkındaki düşüncelerime.Ürünlerin harika kokusu zaten herkesin malumu. Ancak sürüldükten 5-10 dakika sonra kokusu gidiyor. Ürünün ince bir yapısı var. Çok bariz bir parlatıcı gibi olmasa da hafif bir parlaklık veriyor dudaklara.


MEDIWELL DUDAK BAKIM KREMİ 

     Nemlendirme etkisi gerçekten çok güzel. Lakin benim kuru dudaklarımda çok uzun süreli olmadı. Gün içinde nemlendirici özelliğini artırmak için 3-4 kere tazelemem gerekti. Minicik paketlerde çok tatlı durmalarına rağmen dudaklara direk sürülemiyor olmaları biraz dezavantaj doğrusu. Hani at çantaya çık tabiri vardır ya. Bunlarda yanınıza çanta almadığınız zamanlarda at cebe çık tarzındalar. Kesinlikle ağır yapış yapış bir yapısı yok ürünlerin ve en güzel tarafı da temiz bir içeriğe sahip olmaları. Dudağımıza sürüyoruz nede olsa.


MEDIWELL DUDAK BAKIM KREMİ

     Ürün tam 4 çeşitten oluşuyor. Tutti frutti,kavun,muz ve çilek :) Eğer denemek isterseniz eczanelerden yaklaşık 4 TL gibi bir fiyata alabileceğiniz gibi http://www.eczaonline.com/ internet adresinden de alabilirsiniz.

     Genel olarak sevdiğim bu ürün hakkında sizlerin yorumları nelerdir. değerli yorumlarınızla beyan ederseniz çok sevinirim. Bir daha ki yazım da görüşmek üzere şimdilik hoşça kalın. Beni özleyin lütfen :)

Yorumlar

  1. bende aynı düşünüyorum canım çok tatlılar sadece dediğin gibi kokusu çok kalıcı değil :)

    YanıtlaSil
  2. heüz bulamadım bulduğum anda alacağım bir tane..

    YanıtlaSil
  3. Bu ürünü yazdım bir köşeye. Eczanelerden bulabilirsem deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  4. Takibe aldım. Bana da bekliyorum. http://guldentavsiyeler.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Bu ürünleri çok merak ediyordum, paylaşım için teşekkürler :)
    Ben de bloguma beklerim :)
    guzellikdenizi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Yorum Gönder