LIMONIAN KALİTELİ KORE KOZMETİK HIGH-END TOUCH FONDÖTEN LIGHT BEIGE 21



LİMONİAN KALİTELİ KORE KOZMETİK
     Herkese merhabalar. Bu aralar oldukça yoğun bir tempom var. Buralara çok vakit ayıramıyorum. Bir yandan iş bir yandan da ev taşıma telaşesi, oldukça yoruyor beni. Yine de fırsat buldukça hem yazmaya hemde blogger arkadaşlarımın sayfasını ziyaret etmeye çalışıyorum. 

     Şimdi gelelim bana yaklaşık 1 hafta önce Limonian Kore Kozmetik tarafından gönderilen bu hıgh-end touch spf 34 fondötene. Neredeyse bütün blogger arkadaşlarımın kullanıp hayran kaldığı bu fondöteni benim daha yeni deneme şansım oldu. Bende gerçekten çok merak ediyordum bu ürünü. 
     İşe başladığımdan beri huy değiştiren cildim ile barışmak için onu nasıl şımarttığımı ve bakım ürünlerimi değiştirmek durumunda kaldığımı belirtmem gerekir. Kış aylarında bile bu kadar sıkıntı yaşadığımı hatırlamıyorum. Evet, şimdi her gün makyaj yapıyorum ama temizleyip nemlendirmeden asla yatmıyorum. Sanırım iyi bir nem maskesi de almam gerekecek. Şu telaşeleri bir atlatayım hayırlısıyla ;) 




Limonian High-End Fondöten

     Bir haftadır kullanmama rağmen gönlümü fethetti bu fondöten. Loreal infallıble fondötenin pabucu dama atıldı adeta. Yüksek güneş koruma faktörü içermesinden mütevellit olsa gerek ilk sürüşte bembeyaz kalacakmış hissiyatı verse de daha sonra cilt tarafından emilip, cilt ile bütünleşiyor. Hafif formülü ile cilde ağırlık yapmıyor. Benim çok kuru cildimi daha da kurutup pütür pütür yapmadı. Spf 34 gibi yüksek bir koruma içerdiği için bu fondöteni kullandığım zaman ayrıca güneş kremi kullanmama gerek kalmıyor. İş yerinde ki arkadaşım bile bayıldı bu fondötene. Satın alacak o da kendisine. Limonian Kaliteli Kore Kozmetik ürünleri gerçekten adının hakkını veriyor. Bir fondöteni ile gönlümü fethetmeyi başardı. Çünkü, fondöteni bu kadar kaliteli ise diğer ürünleri nasıldır diye merak etmiyorum desem yalan olur. Eğer siz de şu an indirimli fiyatı ile satışta olan bu fondöteni ve diğer Limonian ürünlerini incelemek isterseniz limonian.com sitesine mutlaka bir göz atmanızı tavsiye ederim. 


Limonian High-End Fondöten

     Bu kadar methiyeler düzdüğüm bu fondötene sahip olmak için instagram hesabımı takip edip limonian.tr ile başlatacağımız ortak çekilişi kaçırmamanızı tavsiye ederim. Fondöten hakkında her şeyi yazdığımı düşünüyorum. Sormak ve eklemek istediklerinizi yorum olarak bırakmayı unutmayın olur mu :) :* İçinizdeki çocuğu da hiç büyütmeyin emi. Başlıca gençlik iksiri vesselam. 





Yorumlar

  1. limonian bu fondoteni herkes övdü yok fırçası öyle diye hijyenik olmaz dendi felan ben çok merak ediyorum umarım bir gün denerim :D belki de bana hediye olarak çıkar kim bilir :D

    YanıtlaSil
  2. Bana Filizcimden hediye bu Sürümü pratik bulmasam da fondöten fena değil

    YanıtlaSil
  3. Sürümü biraz sıkıntılı gibi duruyor ama çok övülüyor elimdekileri tükettikten sonra aklımda olan bir ürün :)

    YanıtlaSil
  4. Uzak doğu markalarına bayılıyorum amaaaa bu ürünü bir ben deneyemedim galiba çok merak ediyorum herkesin dilinde. Elimdekiler bitsin de alıyım bari:))

    YanıtlaSil
  5. Ben geç kalmışım okumak için, yoktum buralarda epeydir de canım...
    Ucundaki sünger çok ilginçmiş fondötenin, güzel görünüyor <3

    YanıtlaSil
  6. Bu ürünü yorumlamak için biraz kullanıp dediği gibi İrem'ciğime vermiştim.Uygulaması fırça ya da el ile düzeltme istiyor ama yapısı güzel gerçekten :)

    YanıtlaSil
  7. Bu ürünü yorumlamak için biraz kullanıp dediği gibi İrem'ciğime vermiştim.Uygulaması fırça ya da el ile düzeltme istiyor ama yapısı güzel gerçekten :)

    YanıtlaSil
  8. Artık bloga girmiyo musun canım? İyisindir umarım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bundan sonra yazacağım inşallah. İlginize teşekkür ederim.

      Sil
    2. bundan sonra yazacağım inşallah. İlginize teşekkür ederim.

      Sil
  9. merhaba bu güzel blogu takibe geldim banada beklerim :) www.beauthingsforme.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder