LOREAL INFALLIBLE 24h FONDÖTEN



LOREAL INFALLIBLE 24h FONDÖTEN


     Kızlar merhaba,
Bugünün konusu geçtiğimiz bayram indiriminde aldığım ve o zamandan bu zamana kadar kullandığım için artık yazısını yazma zamanımın geldiği Loreal Infallıble Fondöten hakkında olacak. 

     24 saat dayanıklı ve bulaşma yapmayan bir fondöten olduğu söylense de benim kuru cildime bile en fazla 2 saat falan dayanabildi. Bir kere çok yoğun kıvamlı ve oldukça kapatıcı bir fondöten. Bu özelliklerde fondöten arayanlar varsa eminim seveceklerdir. Ama ben daha ince yapılı ve hafif kapatıcılıkta olan ten ürünlerini daha çok seviyorum. Sadece renk eşitsizliklerini gidermek adına o da. 


seplali.blogspot.com.tr


     Elle,fırçayla ve süngerle dağıtma yöntemlerini denememe rağmen pek anlaşamamıştık kendisiyle. Ee para verip aldım bir kere çöpe atacak halim de yok (ki israfı cidden hiç sevmem) Hatta bu konularda biraz takıntılıyım ben. Aldığım ürünü mutlaka bitirene kadar kullanmam lazım. Sevmediğim kitabı bile mutlaka okumam lazım bitirene kadar. Her neyse sadede gelecek olursak :) şöyle ki ürünü kullanıp bitirebilmek adına şimdilerde çok az nemlendirici ve Essence makyaj bazı ile karıştırıyorum. Böylece ürünün yapısını incelttiğim için daha kolay yediriliyor ve daha doğal duruyor ciltte. Yani o maskemsi görünüm olmuyor. Bunu da iyi ki ürünün yazısını yazmadan keşfettim. Yoksa Loreal Infallıble Fondöten hakkında pek güzel şeyler yazamayacaktım.

     Eğer sizde benim gibi yanılır, bulaşma yapmayan fondötenmiş bu alıyım derseniz hata edersiniz. Bu ürün o ürün değil çünkü. Ama dediğim şekilde yapısını inceltince gerçekten sevdim ürünü. Sanırım normalde satış fiyatı 60 TL civarında ama indirim döneminde alırsanız daha uygun fiyata alma şansınız olur. Ben bu ürünü cilt kusurlarını örtmeye daha çok ihtiyaç duyan, aynı zamanda uygun fiyatlı ürün arayışında olan herkese tavsiye ediyorum. Ama kuru ciltler için uygun bir ürün değil kesinlikle. Benim gibi nemlendirici kullanarak inceltirim diyorsanız ne ala.  

     Geldik bir kullandım-yorumladım yazısının daha sonuna. Ben yazarak erdim muradıma siz de okuyunca çıkıverin kerevetine ;) :) Hep bakımlı kalın. Haydin selametle :*


Yorumlar

  1. Ben de biraz daha ince yapısı olan fodötenleri seviyorum daha dogal duruyor. Begenmedigim seyleri atma huyum pek yoktur karistiririm urunleri ve oyle kullanirim.

    YanıtlaSil
  2. Ben de biraz daha ince yapısı olan fodötenleri seviyorum daha dogal duruyor. Begenmedigim seyleri atma huyum pek yoktur karistiririm urunleri ve oyle kullanirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle :) Türk hanımları atmaya israfa karşıyızdır hep

      Sil
  3. Yine de iyi fiyati. Ben fondöteni artistry den başka kullanamıyorum. 130 tl.indirim de olmuyor hiç. Lorealin fondötenini yıllar önce kullanirdim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder