BİTENLER #2


     Herkese kocaman, sevgi dolusu öpücükler efendim. Eskisi kadar düzenli yazamıyorum evet ama hem çalışan hemde ev hanımı olan bir anne olarak affınıza sığınıyorum. İnanın yeni yeni düzen oturtuyorum. İşe adaptasyon, taşınma derken, birde okul açılması falan. İnşallah bundan sonra daha düzenli yazacağım değerli okuyucularım. Ha birde youtube kanalı açtım kendime. Beni kanalımda da yalnız bırakmazsanız çok sevinirim.




BİTENLER seplali.blogspot.com.tr


     Gördüğünüz gibi epeyce ürün biriktirmişim. Bakalım neleri sevdim, neleri sevmedim. Haydi bakalım sadede gelelim. Zira yazacak çok şey var ;)






    
     John Frieda Renk Açıcı Saç Spreyi: Bir daha almayı düşünmediğim bir ürün açıkçası. Eğer daha detaylı yazısını okumak isterseniz tıklayın lütfen. 

     Loreal Mucizevi Bakım Yağı: Çok severek kullanıyorum. Hatta 2.cisini aldım bile. Ben genelde banyo öncesi yada saçlarıma uygulayacağım ısılı işlemlerden önce kullanıyorum. (maşa,düzleştirici,fön vs) Saçlarıma anında parlaklık veriyor ve yumuşacık yapıyor. Sanırım almaya devam edeceğim bir ürün olacak.


 

     Loreal Elseve Dökülme Karşıtı Şampuan: Bu şampuanı sevmedim doğrusu. Dökülme karşıtı demişler ama ben böyle bir etkisini görmedim. Kuru saçlarım daha da sertleşti adeta. Şimdilerde yoluma Revox Şampuan ile devam ediyorum. Kullandıkça saçlarımda uzama oranının hızlandığını fark ediyorum. 

     Loreal Elseve Nemlendirici Saç Kremi: Yine aynı şekilde buda sevmediğim bir ürün oldu. Nem vermesini geçtim saçlarımı bari biraz yumuşatsaydı iyiydi. 

     Nivea Duşta Vücut Kremi: Kokusu şahane bir kere. Detaylı yazısını okumak için buyrun lütfen. 

     Avon Vücut Şampuanı: Bunu eşim kullandı. Erkekleri bilirsiniz çok bariz bir şey olmadığı sürece dikkat etmezler kullandıkları ürünlere. Güzel bir kokusu olmasına rağmen her vücut şampuanı gibi kalıcı değildi tabi. Şimdilerde başka bir ürün kullanıyor.




     Fresh'n Soft Mkayaj Temizleme Mendilleri: İşe başladıktan sonra özellikle çok büyük kurtarıcım oldular. Biri karma ciltler diğeri de kuru ciltler için. Ama ikisi de kurutmadı cildimi. Daha detaylı bilgi için tık tık ;)

     Gülşah Aseton: En çok bitirdiğim şeylerden biri sanırım :) Aseton konusunda çok marka ayırt etmiyorum açıkçası. Hangisi denk gelirse onu alıyorum. Varsa tavsiyeleriniz değerlendirebilirim. Ama buda fena değildi sanki :)

     Rival de Loop Beauty Balm: Çok fazla bulaşıcı bir ürün olmasına rağmen çok doğal bir bitişe sahip. Tam da benim gibi kuru cilde sahip olanlara göre bir ürün. Çok iyi diyemem ama fiyatına göre fena olmayan bir ürün. Denemek isteyenler varsa bile yağlı ciltler sakın ha denemesin derim. 

     Avon Planet Spa Soyulabilen Yüz Maskesi: Pirinç özlerinden elde edilen bu maskeyi ben uzun zamandır severek kullanıyorum. Cildi temizleyip,arındırıyor ve aydınlık pırıl pırıl bir görünüme kavuşturuyor. Ancak tekrar almayacağım zira denemek istediğim başka ürünler var. 




     
     Avene Termal Su: Geç keşfettiğim bir ürün oldu kendisi. Hakkında yazılanlar az bile. Ben çok sevdim ve biten küçük boyun yerine büyük boyunu aldım bile. Bilinenin dışında başka hangi amaçlarla kullandığımın daha ayrıntılı yazısını en kısa zamanda paylaşacağım. Beklemede kalın ;)

     Oriflame Feminelle İntim Deodorant: Bundan kaçadet bitirdim bilmiyorum. Önceleri intim çok bilinen bir şey değildi ve başka marka bulamadığım için sürekli bunu alıyordum. Şimdilerde başka marka kullanıyorum ama buda yine alınabilecek bir ürün benim  için. Ayrıntılar için tıklamak kafi ;)

     Palermo Açık Parfüm DKNY: Yine eşimin kullandığı bir ürün. Palermo markasının parfümlerini gerçekten çok beğeniyorum. Kalıcı ve yapış yapış alerjik bir his bırakmıyor. Denemenizi öneririm. 

     Dunlop Acqua Marine Parfüm: Eşimin teninde en beğendiğim parfümdür kendisi. Kokusu oldukça kalıcı. Bitenin yerine yenisi alındı bile. Eğer eşiniz veya erkek arkadaşınız esmer ise kesinlikle kokusuna bir bakın derim. 

     Nivea 48 Saat Etkili Leke Karşıtı Deodorant: Bu ürün ön yargılarımı biraz kırmış olsa da ben stick deodorant kullanmayı daha çok seviyorum. Ayrıca leke yapmaz diyor ama kesinlikle yalann! :) Terlemeyi ve kötü kokuyu engelliyor ama cidden. 

     Bu seferki bitenler yazım bu şekilde idi. Bunların arasında sizin kullandıklarınız,sevdikleriniz ve sevmedikleriniz varsa lütfen yorum olarak paylaşın. Bir daha ki blog yazımda buluşmak üzere şimdilik hoşça kalın. Hayatınızdan bakımı hiiç eksik etmeyin. Bay... 




Yorumlar

  1. Maşallah ne çok şey bitmiş canim :) gelsin yeniler

    YanıtlaSil
  2. Maşallah ne çok şey bitmiş canim :) gelsin yeniler

    YanıtlaSil
  3. Yenilere hoş geldin zamanı :) elsevin mucizevi yağını şimdi ben de kullanıyorum ama sanki pantene ondan bir tık önde. ya da bana mı öyle geldi anlamadım ki :) teşekkürler güzel yazı için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Ben Loreal'den başkasını sevemedim nedense :)

      Sil
  4. merhaba canım çok hoş bir yazı olmuş dikkate alacağım ürünler oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canımcım. Umarım beğeneceğin ürünler olur senin de :*

      Sil
  5. Maşallah canım ne güzel bir sürü ürün bitmiş. İnsan bir ferahlıyor vallahi ürünler bitince.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem nasıl ferahlıyor anlatamam. Hala da bitirmeye devam ediyorum :) bu konuda takıntılıyım biraz

      Sil
  6. Ne güzel, bittikçe bir ferahlama hissi oluyor değil mi :)
    Nem veren şampuan bulursan bana da haber ver olur mu, işlem görmüş saçların kabusu nemsizlik ve ben hala o nem veren şampuanı bulamadım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O ferahlama hissi yenilere yer açıldığı için olsa gerek. Nem veren şampuan benimde en ihtiyacım olan şey. Hangimiz keşfedersek birbirimizi haberdar edelim o zaman ;)

      Sil
  7. nice :) kisses!

    http://www.itsmetijana.blogspot.rs/

    YanıtlaSil
  8. ne kadarda çok şey bitirmişsin gelsin yeniler şimdi canım :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder