MUCİZEVİ GECE KREMİ TARİFİ





GECE KREMİ


          Selam değerli okuyucular :*
Bugün günlerden pazar olduğuna göre bakım zamanı demektir. Sizlere tarifini geçenlerde instagramda da verdiğim mucizevi bir gece kremi tarifi vereceğim.

     Yapılması sizi uğraştırmayacak derecede basit ancak etkisi gerçekten harika. Her cilt tipinin uygulayabileceği bu gece kremini mutlaka denemenizi öneririm. Haftada 2 veya ihtiyacınıza göre 3 kere uygulayabilirsiniz. Dikkat etmeniz gereken tek şey her seferinde tek kullanımlık hazırlamak. Artarsa bile kalanı atmanız cilt sağlığınız açısından iyi olur. 

     Gelelim mucizevi gece kremimize;
Ben bu kremi daha önce mağazalardan tester alıp bitirdiğim minik kutuların içine hazırlıyorum. Çay karıştırmak için de kullanılan minik tahta spatulalar yardımı ile cilt tipime uygun olarak gece kullandığım kremimden minik kabıma bir miktar alıyorum. Daha sonra bir tane siyah üzümü altına süzek tutarak kabın içine elimle iyice sıkıyorum. Son olarak da 1 veya 2 damla (buna çok dikkat edin daha fazla olursa cildinizin yapış yapış olmasına neden olur) bal damlatıyoruz ve hepsini güzelce birbirine yediriyoruz. Yatmadan yarım saat evvel cildimize kremi sürüp yatıyoruz. Silmeye yada yıkamaya kesinlikle gerek yok. Sadece sabah kalktığınızda cildinizi gözlemleyin kafi :)

     Şimdilik benden bu kadar. Kendinizi ve cildinizi sakın ihmal etmeyin. Bir sonraki yazımda buluşmak üzere,beni özleyin anacım ;))

   

Yorumlar

  1. mutlaka deneyeceğim hemen siyah üzüm alayım eve giderken .-))

    YanıtlaSil
  2. hımmm ballı olan maskelere bayılırım :) Deniciiim bakalım. ellerine sağlık ahiretliğim .

    YanıtlaSil
  3. Siyah üzümün çekirdekleri de gençleşmeye yardımcı diye duymuştum bu maskeyi de merak ettim.

    YanıtlaSil
  4. Ev yapımı maske hiç denemedim. Ama bunu deneyeyim. Bilgisini paylaşırım.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. People obviously get frustrated when it Genius X begins to affect them locally. I will be back soon and follow up with a response.There is certainly lots to realize with regards to this. I believe you made some very nice points. Also can you please let me know exactly where do i look for.For more ==== >>>>>> http://www.muskelaufbauhilfe.com/genius-x-o-cambalacho/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder