TANAÇAN KOZMETİK - CHINA GLAZE OJE (Celtıc Sun)

   
     Selaaam :)
Hazır 4 günlük tatilim varken değerlendirip bol bol sayfamla ilgilenmek için fırsat yarattım kendime. Öyleyse bir an önce konumuza yani sadede gelelim ;)



Tanaçan Kozmetik Chına Glaze/CelticSun

     Geçtiğimiz günlerde Tanaçan Kozmetik tarafından gönderilen Chına Glaze marka ojeyi bende birçok kez duymama rağmen ilk defa deneme şansı elde ettim. Bana gönderilen renk Celtic Sun diye adlandırılan neon bir yeşil. Gece karanlıkta adeta ışıldıyor tırnaklarınız. Bana, çocukluğumda kol saatimizi ellerimizle kapatıp akreple yelkovanın fosforuyla yaydığı ışığı seyrettiğimiz zamanları hatırlattı :)

     Ojeye gelecek olursak; çabuk kuruması ve fırça yapısı dışında o ov süper bir oje imiş diyemeyeceğim.


ŞEPLALİ
CHINA GLAZE/CELTIC SUN

     Oje sürmeyi çok sevdiğim için çok fazla renk seçmem ve bir şekilde renkleri birbirleri ile harmanlar tırnak süslemek için bile kullanırım. Bu renk esasında yaz için çok ideal bir renk bana göre. Lakin 3 katta bile çok fazla örtücülük elde edemedim ve tırnaklarım da dalga dalga kaldı.



Şeplali
CHINA GLAZE CELTIC SUN

     Bu fotoğrafta görmüş olduğunuz ojenin 3 kat sürülmüş halidir. İnce yapılı bir yapısı olduğundan opak bir görünüm elde etmek pek mümkün olmuyor. Tabi bunda rengin çok açık bir renk olmasının da katkısı büyük bana göre. Geçenlerde Gratis de gözüme çarpmıştı bu markanın ojeleri. Fiyatı 10 TL idi. Ayrıca markanın farklı renklerdeki diğer ojelerini görmek isterseniz TANAÇAN KOZMETİK sayfasına bir bakın derim. Belki aranızda merak edenler vardır ;)

     Böylece bir yazımın daha sonuna gelmiş oldum. Her zaman ki gibi yapalım o zaman kapanışı :) Hoşça kalın ama hep bakımla kalın...

Yorumlar

  1. Guzelmis ama bu renk bana hiç gitmez :(

    YanıtlaSil
  2. Guzelmis ama bu renk bana hiç gitmez :(

    YanıtlaSil
  3. Çok nadir de olsa sürülebilir belki :)
    Benim yaşıma uymaz ama sana yakışmış canım...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder