TOPİCREM NEMLENDİRİCİ ve TEMİZLEME SUYU


     Soğuk havalara kendini iyice teslim eden Ankara'dan herkese selam olsun :)
Artık resmen donuyoruz yahu :)



TOPİCREM NEMLENDİRİCİ ve YÜZ TEMİZLEME SUYU


     Bu aralar hava değişimi nedeniyle cilt bakımına daha bir ağırlık verir oldum. En değerli giysimiz, cildimiz mantalitesinden yola çıkarak kendimi bol bol bakımla şımartıyorum. Ekstra bakımlar elbette uyguluyorum ama ihmal etmediğim günlük cilt bakımımın temel taşlarını, temizleme aşamasından sonra tonik ve nemlendirici oluşturuyor.

     Bana uzun zaman önce Topicrem tarafından gönderilen Nemlendirici+Temizleme Suyunu(ki ben tonik olarak kullanıyorum) son zamanlarda elimden düşürmüyorum dersem yalan olmaz. Kuru cildimde sergilediği performans gerçekten takdire şayan. Kremin yanında ki temizleme suyu nemlendiricinin yanında hediye ediliyor.


TOPİCREM



     İçerik konusunda çok fazla hassasiyet gösteren bir insan olmadığımı daha önce bir çok defa dile getirmiştim. Ancak bu konuda titizlik gösterenler için belirtmekte fayda var ki içeriğinde parfüm, paraben vs. barındırmayan bir ürün. Zaten hem nemlendiriciyi hem de temizleme suyunu kullanırken bunu rahatlıkla fark ediyorsunuz. Çünkü her hangi bir koku gelmediği gibi, temizleme suyu da insanın yüzünde yağlı bir his asla bırakmıyor. Bu nedenle tonik olarak kullandığım da cildimi nemlendiriciye hazırlayıp,rahatlatıcı etkisini hissetmek mümkün oluyor. 
     Nemlendiricisi benim beklentilerimi çoğunlukla karşılıyor lakin, temizleme suyunu sankim tonik olarak kullanmak daha işime geliyor. Neden derseniz tonik olarak kullandığım zaman gerçekten cildi yatıştırıp sakinleştiriyor ve vaatlerini gerçekleştiriyor. Ancak temizleme hususunda accık sınıfta kaldı kendisi. Başlarda temiz içeriğinden ötürü göz çevremde ki makyajı temizlemek de kullanıyordum ancak bir kaç defa üzerinden geçmek durumunda kalınca, göz çevremi daha fazla yıprattığımı fark ettim. O sebepten biz anlaştık tonik olarak gayet mutlu bir çift olduk ;) Ürünleri merak edenler eczanelerden ve internetten satın alabilirler. Şöyle bir fiyat araştırması yaptığım da 60'la 80 TL arasında değişen bir fiyat aralığı gördüm. Merak edenlere duyurulur!

     Bir Kullandım-Yorumladım yazısının daha sonuna geldik. Hoşça kalın ama hep bakımla kalın ;)


Yorumlar

  1. O zaman nemlendiriciyi alıyoruz, temizleme suyu kalıyor. ;)

    YanıtlaSil
  2. markayı çok seviyorum temizleme suyunu daha deneyemedim ama merak da ediyorum yani. genelde ben misel suları zaten ikinci temizleme işlemi sırasında kullandığım için sorun olmuyor..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder