MİA ORGANİCAL COSMETİCS


     Merhabalar,
Farkındayım sayfamı biraz ihmal ettim. Bir türlü yoluna koyamadığım bir sürü şey ile uğraştım. Hem iş, hem ev,hem de hayatın getirdiği bazı zorluklar zaman zaman yetişemiyorum çok şeye. Ama inşallah bundan sonra bir rutine bindirip haftada 2-3 yazı yayınlamaya çalışacağım. Şimdi konumuza gelecek olursak...



@seplali
Miaorganical 100%100 Organik Kozmetik Ürünleri


     Bir süre önce Miaorganical tarafından gönderilen bu güzel ürünleri merakla ve hevesle kullanmaya başladım. Ürünler hem 100%100 organik olmaları,hem de argan yağlı içerikleri ile oldukça ilgimi çekmişti doğrusu. İlgili yaklaşımı ve özenli paketlerinden dolayı firmaya teşekkürü de bir borç bilirim.

     Gelen paketin içerisinde el kremi,ayak kremi,şampuan,saç kremi,gece kremi,gündüz kremi,göz kremi,temizleme köpüğü,tonik,saf argan yağı ve yine saf argan yağı ve gül yağı karışımından elde edilen saç ve vücut bakım serumu var. Hayvanlar üzerinde test yapmayan miaorganical ürünleri, organik tarımdan elde edilen bitkilerden üretiliyor. Ürünlerde ağırlıklı olarak argan yağı kullanılmış.



@seplali



@seplali



@seplali



@seplali



      Ürünlerin tester boyları gönderilmiş olsa da inanın ürünler hakkında fikir sahibi olmak için yeterli derecede ürün var içerisinde. Mesela en ama en bayıldığım ürün tonik oldu. Cildime ferahlık tazelik verdi adeta. Gözeneklerimi sıkılaştırdığını fark ederken T bölgemdeki fazla yağı da absorbe etti. Göz kremi de yine kuru göz altlarıma nem veren bir ürün oldu. El ve ayak kremi de gerçekten muazzam nemlendiriyor,bitirdim bile :) Argan yağını şimdilerde almayı bıraktığım kaşlarım için kullanıyorum. Biraz daha kalınlaştırıp daha doğal bir görünüm yakalamak istediğim kaşlarım da nasıl bir etki yaratacak merak ediyorum doğrusu. Sonucu paylaşırım mutlaka ;)

Şampuan ve saç kremini tek seferde kullandım. Şampuan köpürmedi,saç kremi ise saçlarımı yumuşatmak yerine sertleştirdi sanki. Sadece tek sefer kullandığım için net bir fikir beyan edemeyeceğim tabi ama yine de kimyasalları artık ne yazık ki benimsemiş olan saçlarım sevmedi sanki :)

     Siz de 100%100 doğal olan bu ürünleri incelemek ve hatta satın almak isterseniz şuradan Miaorganical sayfasına gidebilirsiniz. Bu ürünlerin hem içerik,hem de kalite olarak içinize sineceğinden hiç şüphem yok. 

    Ürünlerle alakalı sormak istedikleriniz veya eklemek istedikleriniz olursa lütfen yorum olarak yazmayı ihmal etmeyin. Hoşça kalın ama hep bakımla kalın hanımlar beyler ;) :)

Yorumlar

  1. Fıstığım, doğal içerikli şmpuan ve saç kremlerinin temel özelliği saçları kazık gibi yapmaktır. İçeriğinde tuz, sülfat gibi maddeler bulunmadığından malesef ki yumuşatma özelliklerini kaybediyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kuzum biliyorum ama işte alışmayınca saç neylesin Feride 😉😘

      Sil
  2. Yazın çok güzel olmuş, ben de kullanmaya başladım bakalım deneyimlerim ne olacak, ?sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ;) kesinlikle beğeneceğini düşünüyorum. Sevgiler en kocamanından

      Sil
  3. Bana da tonigi hediye geldi. Fakat tonik nasil kullanilir hic bilmiyorum �� temizleme oncesi mi sonrasi mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cildinizi temizledikten sonra tüm yüzünüze uygulayabilirsiniz. Sıralama her zaman temizleme+tonik+göz kremi+kullanılıyorsa serum+son olarak nemlendirici şeklinde olmalıdır.Sevgiler

      Sil

Yorum Gönder