PORTAKALRENGİ.COM İLE ALIŞVERİŞ KEYFİ


   
     Selaaam,
Nasılsınız bakalım değerli okuyucularım ;) Ben çok mutluyum alışveriş yani internetten alışveriş konusunda tabularımı yıktım ve sanırım daha çok şey alacağım pro ilgili bir site keşfettim. Oğlumun ağzıyla yazdım :) beyfendi bu ara her şeyin başına pro kelimesini ekliyor. Profesör anlamına geliyormuş. Ee napalım işte eşimle bana da sirayet etti sonunda :)) Neyse ne diyorduk...

     İnstagramda keşfedip direk sayfalarına daldığım bu ismiyle müsemma site Portakalrengi.com yani daha açık birşekilde site adresini yazmak gerekirse
http://www.portakalrengi.com oldukça dikkatimi çekti doğrusu. İnternetten alışveriş konusunda hala bir arpa boyu yol kat edemeyen ben bir cesaret minicik bir alışveriş yaptım. İnanın ertesi gün elimde idi ürünler. 


@seplali
Portakalrengi.com

     Şimdilik aldığım ürünler bu kadar. Fakat önümüzdeki günlerde almayı istediğim bir kaç ürün daha olduğu için liste yaptım :) Bu listeyi uzun zamandır denemek istediğim Bioderma ürünlerinden oluşturdum. Eğer siz de ürünleri incelemek,satın almak veya bilgi almak isterseniz www.portakalrengi.com/bioderma tıklayarak siteye ışınlanın derim. 

     Havaların soğuması ile birlikte, bakımlarımı ihmal etmediğim halde cildim iyice huysuzlaştı. Hiç bir şeyi beğendiremez oldum kendisine :) Bu nedenle ağırlıklı olarak cilt ürünlerine göz gezdirdim. Gözüme kestirdiğim bir diğer ürün ise yine Bioderma nın Hydrabio serisi oldu. www.portakalrengi.com/bioderma-hydrabio-serisi ürünlerinden benim ilgimi en çok nemlendrici maske çekti. Bu ara nemsizleşen,matlaşan cildimin böyle bir ürüne gerçekten ihtiyacı var diye düşünüyorum. Kullananlar var ise değerli yorumları ile fikirlerini paylaşırlarsa çok sevinirim. Haa az kalsın unutuyordum. Birde okumaya doyamadığım bir blog sayfaları var. Yine sizin için linkini koyuyorum. Mutlaka uğrayın derim. blog.portakalrengi.com sayfasında sağlıktan,güzellik reçetelerine,cilt bakımına kadar birçok konuda ayrıntıya yer verilmiş. Eğer iş yerinde boş vaktim olursa çaktırmadan da olsa göz gezdiriyorum. Aramızda kalsın ama hı ;)

    İşte böyle hanımlar beyler. İlk alışveriş deneyimim olduğu için sizlerle bir heves paylaşmak istedim. Eklemek istediklerinizi yorum olarak paylaşırsanız çok sevinirim. Geldik bir yazının daha sonuna. Neydi sloganımız ;) Hoşça kalın ama hep bakımla kalın. Sevgiler...


Yorumlar