Cecile Marka Kozmetik Ürünleri


@seplali
Cecile Marka  Kozmetik Ürünleri
     
     Selam,
Bugün sizlere, aslında uzun süredir piyasada olan ve mutlaka gördüğümüz,duyduğumuz bir marka olduğunu düşündüğüm  Cecile Kozmetik Ürünlerinden bahsedeceğim. Daha önce Cecile markasının ojelerini kullanmış olsam da, Ruju ilk defa kullanma şansına erişmiş oldum.  

     Önde gördüğünüz ojenin numarası 72, arkasındaki ise 34 numara. Şişe de göründükleri rengi 2 katta tam veriyorlar. Fakat çok opak bir oje olmamasına rağmen kıvamı katı gibi. Yani çok konforlu bir sürüşü yok. Hata yapar ve düzeltmek için fırça ile üzerinden bir kat daha geçeyim derseniz kesinlikle fırça izi kalıyor tırnaklarınızda. Kalıcılığı için 2 gün kalıyor tırnaklarda diyebilirim ama daha fazla değil. Aslında kısaca ojeler için müthiş yorumunu yapamayacağım. Ama uygun fiyatlı ve renk skalasının oldukça fazla olduğunu düşünürsek fena değiller. 


@seplali
Cecile Kozmetik


     Gelelim Cecile Long Kisses 13 numaralı mat ama yumuşak formlu, kalıcı ve bulaşma, dağılma yapmayan likit rujuna. Gerçekten çok ama çok sevdim. Yemek yedim, bir şeyler içtim yine de gitmedi dudaklarımdan. Beni terk etmedi :) 


Cecile Long Kisses 13


     Bana göre renk yaz için biçilmiş kaftan adeta. Özellikle esmerlere çok yakışacağını düşündüğüm bu renk ve diğer renk alternatiflerine ve tabi fiyat bilgisine de tam şuradan www.cecileshop.com bir bakın derim. Ben kesinlikle diğer renklerine bakıp ruj koleksiyonumda Cecile markasına geniş bir yer vereceğe benziyorum. Yumuşak formu sayesinde dudaklarımı yumuşacık hissetmenin yanı sıra çizgilere dolma yapmaması ise fevkalade. Uygun fiyatı da cabası daha ne olsun. Bundan iyisi Şam'da kayısı :)) 

     Kullandım-Yorumladım yazımı burada sonlandırırken,sizlere de hayatınızdan bakım hiç eksik olmasın temennilerinde bulunuyorum. Havalar nasıl olursa olsun sizin havanız hep güzel olsun. Şimdilik bay...


     

Yorumlar

Yorum Gönder