LESOLEİL GÜNEŞ GÖRMEYEN SAÇLAR İÇİN ŞAMPUAN




@seplali
LESOLEİL ŞAMPUAN

     Selam,
Bugün sizlere bir süre önce tarafıma gönderilen, bilhassa güneş görmeyen,hava alamayan saçlar için düşünülmüş Lesoleil Şampuan hakkındaki görüşlerimden bahsedeceğim. 
     Hava alamayan saçlar için özel olarak formüle edilmiş 5 Bitki 5 Mineral içeriğiyle dikkatleri üzerine çeken bu şampuanın, Kuru ve Boyalı Saçlar,Normal Saçlar ve Yağlı Saçlar için olmak üzere 3 çeşidi mevcut. Gördüğünüz üzere benim denediğim, kuru ve işlem görmüş saçlarıma özel olarak gönderilen Kuru ve Boyalı Saçlar için olanı. Öncelikle saçlarım kapalı olmadığı için gayet hava alıyor ama fazlasıyla kuru ve yıpranmış saçlarıma belki çare olur ümidiyle kullanmaya başladım. 



@seplali
Lesoleil Şampuan

     Çok güzel kokan ve fotoğrafta göstermeye çalıştığım gibi akışkan bir kıvama sahip olan şampuan ne yazık ki benim saçlarıma iyi gelmedi. Başta saçlarımı yumuşacık yapmış olsa da 2. kullanımdan itibaren saç diplerim de ciddi bir pullanma yaptı. Belki saçım alışma evresinde böyle bir reaksiyon göstermiştir diye düşünerek kullanmayı hemen kesmedim ve bir müddet daha kullandım. Ama ne yazık ki pullanma problemi kesilmediği gibi ciddi bir kaşınma problemiyle de karşı karşıya kaldım. Mecburen şampuanı değiştirmek durumunda kaldım. Şampuan değişikliği pullanma sorunumu giderdi Allah'tan. 

     Sanırım içeriğinde bulunan bitki ve minerallerden bir yada bir kaçı bana iyi gelmedi. Esasında gerçekten kötü bir şampuan değil ama ben alerjik bünyeye sahibim ne yazık ki, tamamen bununla alakalı olduğunu düşünüyorum. Eğer ürün içeriği ve diğer ayrıntılarla ilgili bilgi edinmek isterseniz Tıklayın lütfen. 

     Geldik bir Kullandım-Yorumladım yazısının daha sonuna. Şimdilik hoşça kalın ama hep bakımla kalın. Sevgiler...







Yorumlar

  1. Benim saçlarımı yumuşatım nemlendirdi😊 Ama çok doğal olunca bünyeye ters geliyor bazen😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok kuzum ya epey zorladım ama olmadı. Revox da kurutmuştu saçımı ama saçım alışma evresinden sonra normale döndü ve çok güzel temizledi, arındırdı saç derimi. İçerikle alakalı muhakkak :*

      Sil
  2. aa ben de yeni kullanıyorum ve beğendim inşallah benim de saçım seninki gibi tepki göstermez..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah. Benim bünyem alerjik bir bünye birde, ondan olduğunu düşünüyorum.

      Sil
  3. aa bende de var kullanacaktım ama ne yapsam bilemedim pullanma olayı kötüymüş canım..

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel değişik değişik şampuanlar çıktı ya. Hala aynılarını kullanmaya devam edince kendimi suçlu hissediyorum :)
    Sen de tanıttığın için çok teşekkürler canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. İnsan merak ediyor ama her birini :)

      Sil
  5. Oldukça merak ettiğim bir ürün hakkkında oldukça güzel yorumlar okudum:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder