BEYONCE HEAT PARFÜM VE VÜCUT SPREYİ

@seplali
BEYONCE HEAT PARFÜM
     Selam :) 
Dikkat ettim ki ne zamandır bir parfüm yazısı yazmamışım. O yüzden size benim severek kullandığım Beyonce Heat Parfümle alakalı görüşlerimi ve anlatabildiğim kadar da kokusunu anlatmaya karar verdim. Biliyorsunuz ki koku tarif etmek zordur. Umarım başarılı olurum.
  Parfüm 100 ml'lik şık ambalajıyla oldukça göz dolduruyor bana göre. Kırmızının en sevdiğim renk olduğunu da hesaba katarsak, benim için bu ürünün ne kadar cazip hale geldiğini siz düşünün.

    Üst Notalarda
  • Kırmızı vanilya
  • Orkide
  • Neroli (portakal çiçeği esansı)
  • Şeftali
    Orta Nota
  • Misk
  • Hanımeli
  • Acı Badem
    Alt Nota
  • Tonka Fasulyesi
  • Amber

Ben daha ziyade baharatlı bir koku olduğunu düşünmüştüm her nedense. Ama yanılmışım tabi ki. Bana göre kokusu gerçekten çok güzel ve rahatsız edici değil. Ama şunu da belirtmeliyim ki kokusu çok kalıcı değil. Gün içinde en az 1 yada 2 kere tazelemek gerekiyor. 


 b@seplali
Beyonce Heat Vücut Spreyi

   Parfüm çok kalıcı olmayınca bende Beyonce Heat Vücut Spreyi de alarak kokuyu biraz daha kalıcı kılmak istedim. Bu şekilde biraz daha uzun süre kalıcı oldu parfüm gerçekten. Banyolardan sonra vücut spreyi ile de ayrıca yıkandığım için kokunun kalıcı hale gelmesi normal ama demi :) 

   Ben açık tenli bir bayan olarak,bu kokunun buğday ten ve esmerlere de çok yakışacağını düşünüyorum. Ben Gratis mağazalarından aldım bu parfümü.İndirimsiz fiyatı değişmedi ise 80 TL. Eğer merak edenleriniz ve almak isteyenler olursa mutlaka önce testerından kokusuna bakın olur mu ;) Malum herkesin koku zevki farklıdır ve benim hoşuma giden bir koku size başınızı ağrıtacak kadar rahatsızlık verebilir. 

     Not: Parfümlerinizin daha kalıcı olması için; sıkmadan önce belirli noktalara vazelin sürer daha sonra üzerine parfümünüzü sıkarsanız parfümünüz daha kalıcı olacaktır ;)

   Umarım sizler için fikir veren bir yazı olmuştur. Bir daha ki yazımda görüşmek üzere.Hep bakımla kalın ;)

Yorumlar

  1. Mis kokulu Seplali. Bu ürün için teşekkür ederiz

    YanıtlaSil
  2. Beyonce parfümlerinin şişelerine bayılıyorum ben :) Ben de vücut spreyini tercih etmiştim ve aynı sekilde bu tarz oryantel kokuları buğday tenlilere daha çok yakıştırıyorum bana pek gitmedi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet açık tenlilerde biraz ağır kaçıyor sanki ;)Sevgiler

      Sil
  3. Hep elim gidiyor almıyorum denemek lazım aslında

    YanıtlaSil

Yorum Gönder