NIVEA MEN SENSITIVE AFTER SHAVE TRAŞ SONRASI BALSAM/MAKYAJ BAZI


     Merhabalar değerli okuyucularım,
Bugün sayfamda ilk defa, amacı dışında kullanılan, erkek ürünü olmasına rağmen yabancı bir makeup artistin keşfi ile son zamanlarda satış patlaması yaşayan NIVEA MEN SENSITIVE AFTER SHAVE BALSAM / Traş sonrası Balsam hakkında ayrıntılı bir yazı hazırladım.


@seplali
NIVEA MEN AFTER SHAVE BALSAM/TRAŞ SONRASI BALSAM


     Evet, bu bir erkek ürünü. Hem de asıl amacı erkeklerin traş sonrası cildini rahatlatmak,yatıştırmak ve tahrişi önlemek için kullandıkları bir ürün. Peki sizce biz kadınlar Traş olmadığımıza göre bu ürünü ne için kullanıyor olabiliriz. :) Vallahi biz kadınlardan korkulur arkadaş. Kimsenin aklına gelmez 40 yıllık Traş Sonrası Balsamı alıp makyaj bazı yapmak. ;) Yaa
     Sanırım alalı 1 ay falan olmuştur. Aldığımdan beri hem merakımdan hem de yaratacağı etkiyi merak ettiğim için her gün kullandım. Hakikaten müthiş bir makyaj bazı. Biliyorsunuz makyaj bazlarının farklı farklı kullanım alanları olsa da (gözenek küçültmek,cildi daha aydınlık göstermek,fondötenin ciltteki kalıcılığını artırmak vs...) en birinci vazifesi fondötenin ciltteki kalıcılığını artırmak,cilde daha iyi tutunmasını sağlamaktır. Yeri gelmişken makyaj bazının esas görevinin, cilt ile fondöten arasında bir bariyer kurmak ve cildi fondötenin zararlı etkilerinden korumak olduğunu düşünen bir kesim var. Makyaj bazının görevi kesinlikle bu değildir. Bu konuya da açıklık getirdiğimize göre, şunu gönül rahatlığı ile söyleyebilirim ki,gözenek küçültmek hariç diğer tüm makyaj bazı görevlerinin neredeyse tamamını Nıvea Traş Sonrası Balsam layıkıyla yerine getiriyor. Alerjik cildimde kesinlikle,kuruluk,kaşıntı ve tahrişe yol açmadı. Cildimi daha aydınlık ve pürüzsüz hale getirip kesinlikle hangi fondöteni uygularsam uygulayım, cildimde ki kalıcılığını artırdı. 



@seplali
Cildime Baz Olarak Uygulanmış Hali
     
     Ben kuru bir cilt tipine sahip olduğum için her zaman önce nemlendirici sürüyorum ve ardından, makyaj bazı olmayan bu makyaj bazını uyguluyorum :) Biraz cildimin emmesini beklerken de göz makyajımı yapıyorum. Sonrasında uyguladığım fondöten, cildimi daha pürüzsüz daha aydınlık gösteriyor. İş yerinde işim, gün boyu telefonlarla olduğu için, uyguladığım bu Traş Sonrası Balsam sayesinde fondötenimin telefon ekranlarına bulaşma yapmadığını görmek de beni ayrıca mutlu etti :) Bazıları, bu ürünün erkeklere özel bir ürün olduğu için bayanlarda tüylenmeye yol açacağını düşünse de böyle bir ihtimal söz konusu dahi olamaz. Erkekler de zaten bu ürünü kıllanma yapsın diye değil,traş sonrası cildi rahatlatsın,yatıştırsın ve tahrişi önlesin diye kullanıyor. Dediğim gibi ben çok severek kullanıyorum. Ama tabi ki herkesin cilt tipi ve üründen beklentileri farklı olduğu için tüm kullananlar memnun kalacak diye de bir şey yok. Karma ve yağlı ciltte etkileri nasıl olur inanın hiç bilmiyorum. Fiyat olarak benim baktığım her yerde 15 TL ile 20 TL arasında idi. Ancak 30 küsür fiyata alanlarda varmış. 

     Eveeet bir kulandım-yorumladım yazısının daha sonuna geldik. Ahir ömrümde eşimle ortak kozmetik ürün kullanmak da varmış meğer :-D Siz bu ürün hakkında ne düşünüyorsunuz ve sizin böyle keskel alaka keşifleriniz var mı mesela? Merak ettim :) Hoşça ve hep bakımla kalmanız dileği ile...

   


     


Yorumlar

  1. Kırk yıl düşünsem traş sonrası kullanılan bir ürünün bizlere yaradığı aklıma gelmezdi :) Çok merak ettim, ilk fırsatta bunu deniycem canım, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla benimde gelmezdi doğrusu :) rica ederim sevgiler :*

      Sil
  2. gerçekten çok enteresan :) hiç aklıma gelmezdi benimde eşimle ortak bir ürünümüz daha oldu yaşasın :D:D

    YanıtlaSil
  3. eşiminkini alıp deneyeceğim bakalım nasıl duracak..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adamcağızların balsamlarını da sahiplendik ya :)

      Sil
  4. merhaba canım bende bu ürünü merak ettim ve aldım gayet başarılı bence çok rahatlatıyor cildi :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba ,

    Erkek ve kadın cilt yapılarının birbrinden tamamen farklı olmasıyla beraber ürün içerikleri oluşturulurken cilt yapısına ve cinsiyete hatta yaş aralığına göre uygunluk doğrultusunda oluşturulmaktadır. Hepsinin etken madde ve içerikleri birbirinden farklıdır. Men grubunda ki ürünleri bayanların kullanmasının uygun olmadığını diüşünüyorum ,

    Kolaylıklar
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız aslında. Bende sizin gibi düşünüyordum fakat cildim için düzenli doktora giden biri olduğum için cilt doktoruma da danıştım. Doktorum erkek olduğu için çok gülmekle beraber,Hemen bilgisayarından şöyle bir araştırıp herhangi bir sakıncası olmadığını söylediğinden beri içime sine sine kullanıyorum :) Sevgiler

      Sil
  6. Bu ürünü alsam mı? almasam mı diye bu gün çok düşündüm.Evet Watsons,da gördüm 25 tl,den 15 tl,ye düşürmüşler alkışlıyorum gerçekten :) bunlar bazen bizimle dalgamı geçiyorlar anlamış değilim :)Neyse ki o an vazgeçtim önce dedim bir yorumları oku sonra al.Okuduğum yorumların çoğu seninle aynı fikirde, bu da demek oluyor ki, bu ürün alınmalı :)Emeğine sağlık cnm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çoğunlukla gerçekten memnunlar.Çok teşekkür ederim ;)Sevgiler

      Sil
    2. Bende aldım ama kullanmakta kararsız kaldım yüzde kıllanma falan yaparmı acaba yada siz kulandınız böyle birşey oldumu ?

      Sil

Yorum Gönder