VISSMATE ÇAMAŞIR SUYU! HİJYENDE TEK HAREKET


                                                          DİKKAT!
BU YAZI YÜKSEK DOZDA HİJYEN İÇERİR! :)
    
     Evet değerli okuyucularım, gördüğünüz gibi bugün konumuz, çalışıyor olsak da ev hanımlığından muaf olamadığımız, zamanımızın büyük çoğunluğunu alan temizlikle alakalı olacak. 



@seplali
VISSMATE ÇAMAŞIR SUYU

     Vıssmate Çamaşır Suları bildiğiniz çamaşır sularından çok çok farklı. Çamaşır suyu gibi kokmayan çamaşır suyu yapmışlar benden söylemesi :) Ürünle ilgili ayrıntılar için 👉tam buradan siteye ışınlanabilirsiniz. Ancak ben de hem temizlemesi hemde ürün detaylarından kısaca bahsetmek istiyorum. Temizlemesi gerçekten muazzam. Kesinlikle kalıntı ve iz bırakmıyor. ''Hijyende Tek'' sloganı cuk oturmuş yani. 4 farklı çeşidi de birbirinden güzel. Çam Ormanları ile ebeveyn banyomu ve büyük banyomu temizlemeyi tercih ettim ben. Çiçek bahçesi ve Limon Gücünü mutfağım için kullanıyorum.Yoğun kıvamı ve temizleme performansı sayesinde mutfak tezgahım ışıl ışıl oluyor. Deniz Ferahlığı ise tuvalet temizliği için tercih ettiğim bir ürün oldu. Bu zamana kadar çamaşır suyu olarak hep tek bir marka kullanmıştım. Kokusu ağır geldiği için denediğim diğer markalara tekrar şans verme olasılığım olmamıştı. Taa ki Vıssmate ile tanışana kadar. 


VISSMATE ÇAMAŞIR SUYU


    Birde inanın normalde de ben, her yere ayrı ayrı temizlik malzemesi alırım. Yani banyoya ayrı,tuvalete ayrı ve mutfağa ayrı. Bir yerden başka bir yere taşımak çok da hijyenik gelmiyor bana açıkçası. 


VISSMATE ÇAMAŞIR SUYU

     Kolay kolay yersiz övgülerde bulunmayı sevmem ama böyle ağır kokmadan nasıl bu kadar güzel temizliyor merak ediyorum vallahi. 


@seplali
VISSMATE ÇAMAŞIR SUYU
     
     Elbette kendine ait bir kokusu var ürünün ama bildiğimiz Çamaşır Suyu kokusu değil kesinlikle. Bir çok alanda kullanabiliyor olmakta ayrıca güzel. Çamaşırlarda ki lekeyi de çok güzel temizliyor ve çamaşırın rengini ağartıp yıpratmıyor. Oğlum beyaz giysi üzerine yemek dökünce bu özelliğini de denemiş oldum :)
     Ayrıca makyaj fırçalarını temizlemek için kullanan arkadaşlarda varmış ama yüzüme ve gözlerime kullandığım fırçaları çamaşır suyu ile yıkamak bana çok da sağlıklı gelmiyor ve fırçaları zamanla kurutup formunu da bozacağını düşündüğüm için ben bu yönteme kesinlikle karşıyım ;)

     Özetleyecek olursam, bana kalırsa mutlaka denenmesi gereken ürünlerden biri. Bence deneyen herkes müdavimi olacak zaten, son derece eminim yani :) O zaman her zaman ki gibi yazımızı sonlandırırken ne diyoruz, hoşça kalın ama hep hijyenle kalın :) 


Yorumlar

  1. Bu nasıl güzel anlatım. Ayrıca başlığına bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Sizden bunları duymak ne güzel :)

      Sil
  2. Temizlik kokusu alıyorum ;) Limonlu olana bayıldım ayrıca buram buram gelen o itici çamaşır suyu kokusuda yok ya muhteşem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Gizemim ;)hem kokusu hemde temizleme performansı ile gönlümüzü fet etti vesselam :*

      Sil
  3. kokularını normal çamaşır suyuna göre beğendim kıvamı da iyi beğendim..

    YanıtlaSil
  4. Bunu yarın bende kullanacağım oldukça merak ediyorum bakalım sevecekmiyim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seveceğini düşünüyorum gerçekten başarılı bir ürün ;)

      Sil
  5. Ben hic killanmadimm szi de tqkibe qldim ama mutlwkw kullanacagimm

    YanıtlaSil
  6. çamaşırlarda mutfakta tülperdelerde banyoda, hijyen gereken heryerde annem severek kullanıyorsa bu üründe bir albeni var demektir

    YanıtlaSil

Yorum Gönder