kozmium.com Yeni Online Alışveriş Adresi


@seplali
kozmium.com

     Merhabalar,
Eğer iş yerinde boş vaktim olur ise internette sörf yaptığım doğrudur. Şişşt aramızda ;) :) E ne yapalım yani,kozmetik ve bilhassa bu aralar dermokozmetik ürünler ile kafayı bozunca böyle oluyor. Neyse efendim ne diyorduk, ha işte yine böyle sörf yaptığım bir gün kozmium.com gözüme çarpınca hemen girip dakikalarca siteyi inceledim. Kargo bedelinin tüm Türkiye'ye 3,90 TL olması çok cazip doğrusu. Üstelik 100 TL ve üzeri alışverişlerde kargo bedeli ödemiyorsunuz.Daha da güzeli ise 3 taksit imkanının olması. Canlı destek hattı ile anında iletişime geçip aklınıza takılan sorularla ilgili cevap alabiliyorsunuz.


seplali.blogspot.com.tr
kozmium.com


     Benim ilk olarak dikkatimi çeken Avene ürünleri oldu. Çünkü daha önce nemlendirici ve termal suyu kullanmış ve şimdilerde bitirdiğim termal suyun yerine tekrar almak isteyen biri olarak en çok üzerinde durduğum marka Avene oldu. Eğer sizde bu markayı denemek,incelemek isterseniz Avene Ürünleri yazısının üzerine tıklayıp direk ışınlanabilirsiniz :)


seplali.blogspot.com.tr
kozmium.com


     Ayriyeten yine Vichy, La Roche Posay, Bioderma, Nuxe, Cosmed gibi farklı yelpazede ürün çeşitliliklerine ve tabi kampanyalara rastlamak mümkün. İhtiyacınız olan tüm bu ürünleri almadan önce kozmium.com online alışveriş sitesini ziyaret etmeyi ihmal etmeyin derim ;)

     Şimdilik bana müsaade deyip, ben kaçar :) Hoşça kalın ama hep bakımla kalın güzeller...

     

Yorumlar

  1. Kozmium'u ben de merak ediyorum. En kısa zamanda deneemk isterim. Senden duymak harika oldu canım, eline sağlık, bilgiler muhteşem <3

    YanıtlaSil

Yorum Gönder