Art Net Karıştırma-Gölgelendirme Fırçası

     Merhabalar değerli okuyucularım,
Nasılsınız, iyisiniz inşallah. Beni ne siz sorun ne ben söyleyeyim. Bu ara pek keyifsiz, tatsız vede tuzsuzum. Her neyse serzenişlerimle kimseyi sıkmaya hacet yok. Konumuza dönecek olursak eğer; sizlere bugün, benim de uzun süre aradıktan sonra bulup aldığım Art Net markasına ait karıştırma fırçasından bahsetmek istiyorum.


@seplali
Art Net Karıştırma Fırçası

     Kullanışlı, kaliteli, yumuşak vazifesini layıkıyla yerine getiren bir fırça düşünün. Düşündünüz mü? :) Hah şimdi birde bunun, uygun fiyatlı ve meşhur M.A.C markasının 217 nolu karıştırma fırçasına muadil olduğunu düşünün. Ne güzel bir mutluluk değil mi? Defalarca yıkanmasına rağmen hiç bir şekilde deforme olmadı. Watsonslarda da Art Net satılmasına rağmen bu fırçaya ben hiç bir şekilde rastlamadım. Uzun arayışlar sonrası ben kendisini Pino Kozmetik mağazalarından bulabildim. Fiyatı ise sadece 8 TL. Şaka gibi ama gerçek. Bulabilirsem 1-2 tane daha almak niyetindeyim. Çünkü gerçekten çok işlevli bir fırça. Sadece karıştırma değil göz kapağınıza far uygulamak için bile kullanabilirsiniz. 


@seplali
Art Net E25 Karıştırma-Gölgelendirme Fırçası

     Aslında fırçanın herkes tarafından bilinen bir numarası yok. Fakat ambalajın arkasına dikkatle bakarsanız E-25 yazıyor. Ama numarası ile nam salmış bir fırça değil. O yüzden karıştırma fırçası diye aramanız daha rahat ulaşmanızı sağlayacaktır. Gerçi bana göre hak ettiği değeri göremeyen bir fırça esasında. Satıcılar tarafından da çok fazla bilinmiyor. Hatta bir keresinde tekrar almak istediğim için sormuştum da satıcılar o nasıl, hangisi diye şaşkın şaşkın bakınca bende yanımdakini göstermiştim :)
     Kısacası böyle işlevsel bir makyaj fırçasına ihtiyacınız varsa kesinlikle araştırın ve bulun derim. Uygun fiyatı ile keseniz, işlevselliği ile makyaj çantanız şenlensin ;) 

     Bir yazının daha sonuna gelmiş bulunuyoruz. Umarım sizler için faydalı ve fikir veren bir yazı olmuştur. Hep bakımlı ve iyi olun tamam mı ;)

Yorumlar

  1. Biran önce keyifiniz yerine gelir moraliniz tavan yapar :)
    Bloğuma beklerim sizi takipteyim sevgiler:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder