KADINLAR GÜNÜ İNDİRİMİNDE İHTİYAÇ ALIŞVERİŞİ

     Merhaba değerli okuyucularım,
Kadınlar günü indiriminden istifade ederek minik bir alışveriş yaptım. Her zaman ki gibi almak istediğim bir çok ürünü bulamadığım için, daha ziyade ihtiyaca yönelik bir alışveriş yaptım aslında. Fakat aldıklarım ve özellikle fiyat bilgisi hakkında çok soru sorulunca, merak edenlere buradan topluca cevap vermiş olurum diye düşündüm.


@seplali
Kadınlar Günü İndirim Alışverişi

     İlk alışverişim Rossmann'dan Note markasına ait kalem far oldu. Siyah renk aldım çünkü bu ürünü göz içine sürünce akmadığına dair duyumlar aldım. Yani ben far olarak değil, daha ziyade göz kalemi olarak kullanacağım. Fiyat 9,99 TL. Saçlarım sürekli ısı ile şekillendirmekten artık yıprandığından dolayı saç köpüğü almak niyetindeydim. Daha önce pahalı markaların uç kısmı donarak ürün sıkmadığından mütevellit çöpe gitmişti. O sebeple pahalı bir ürün almak istemedim ve Isana Saç Köpüğüne 7,00 TL verdim. Birde bunların yanına kozmetikle alakası olmayan ama uzun süredir kullanıp memnun kaldığım Domol markalı mobilyaları parlatan ve tozlanmasını geciktiren bir sprey aldım. Biliyorsunuz ki hepimiz, çalışıyor dahi olsak genlerimizde ev hanımlığı ruhu da taşıyoruz :) Pronto markasını da denemiş olmama rağmen bu ürün fiyat performans olarak Pronto markasını geride bırakmayı başardı. Fiyat 4,99 TL
     Sonra rotayı Watsons'a çevirdim. Çünkü Gratis de aradığım hiç bir şeyi her zaman ki gibi bulamadım. Saç ürünlerinin indirimde olduğunu hele ki severek kullandığım ve 2. kutusunu bitirmek üzere olduğum Revox At Kuyruğu Şampuan fiyatının 23 TL ye düştüğünü ve rafta tek kaldığını görünce jet hızıyla kaptım :) Sebamed Kepek Önleyici Şampuan ise eşim için alındı. Fiyat 25 TL. Cam törpü tırnaklara zarar vermeden törpüleme yapıyormuş. 2,00 TL idi attım sepete. Watsons dan aldığım son ürün ise bu aralar oldukça kuru ve gergin olan göz çevrem için Salatalık Özlü Göz  Maskesi oldu. Hem ferahlık hem nem veriyormuş. Tamda ihtiyacım olan şey inşallah iyi gelir ;) 11,90 TL Islak mendiller ise 20 TL alışveriş yapana 3 TL idi.Çantamda her zaman bulundurduğum için alıyım bari dedim. 
     Veee geldik bu alışverişin beni en mutlu eden kısmına. Bobi Brown markasının Camel adlı rengine muadil gösterilen Flormar Kaş Kiti/Ligt renginin son kalanını kaptım gitti.Koleksiyon ürünü olduğu için sınırlı sayıda üretilen bu harika rengi 10 TL ye almanın haklı gururunu yaşıyorum :)
     Benim Kadınlar Günü indirim alışverişim sadece bu kadarcık. Kesinlikle ihtiyaca yönelik bir alışveriş olduğu için çok mutluyum. Siz neler aldınız. Eklemek ve sormak istediklerinizi yorum olarak paylaşmayı unutmayın. Her zaman bakımla kalın.


Yorumlar

  1. İyi günlerde kullan canim saç köpüğünün başka bir çeşidini denedim ve çok beğendim umarım sen de seversin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Fiyatına göre kaliteli ürünler gerçekten :)Sevgiler

      Sil
  2. İyi günlerde kullan canim saç köpüğünün başka bir çeşidini denedim ve çok beğendim umarım sen de seversin

    YanıtlaSil
  3. güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  4. Note kalem farları gerçekten çok başarılı, bende 2 rengi var, ama siyah rengini göz içleri için bende almayı düşünüyorum.Güzel günlerde kullan cnm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende diğer renklerden petrol ve sanırım blue grey di gözüme kestirdim alicim.Teşekkür ederim

      Sil
  5. isana'dan aldığın saç rengini koruyan bir köpük mü onun hakkındaki yorumunu bekliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz daha kullanayım seve seve yorumlayacağım. Sevgiler :*

      Sil
  6. Flormar kaş kitinin light rengini gözüme kestirdim, alınma sırası bekliyor bende de :)
    Güle güle kullan tatlım...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder