Rival De Loop Yüz Temizleme Fırçası


Rival De Loop Yüz Temizleme Fırçası

     Selam,
Bugün sizlere cilt bakımının temel taşlarından biri olan cilt temizliğinden ve bu adım için Rossmann larda satılan Rival De Loop markasına ait yüz temizleme fırçasından bahsetmek istiyorum. Zira ayrıntılı şekilde bahsedecek kadar kullandım ben bu ürünü.


Rival De Loop Yüz Temizleme Fırçası
        Bu Yüz Temizleme Fırçasını alırken çok fazla ümitli değildim. Manuel olan fırçaları kullanıyordum zaten evvelinde. 2 adet kalem pil ile çalışan bu minik ama kullanışlı alet benim cildimde gözle görülür güzel bir etki yarattı gerçekten. Gördüğünüz kutusunun içinde, 2 adet hassas ciltler için olan özel fırçası ve 2 adet de normal ciltler için olmak üzere toplam 4 adet fırça bulunuyor. Ben kullanıma hassas ciltler için olan fırça başlığı ile başladım. Resimde ters çevrili olan da şu an benim kullandığım fırça :) Beyaz olan diğer başlıklar normal ciltler için olan henüz hiç kullanılmamış fırçalar. 


Yüz Temizleme Fırçası Rival De Loop

     Ben bu ürünü gün aşırı veya 2 günde bir kullanıyorum. Bu şekilde kullanmamın nedeni ise hem cildimi yormamak, hem de cildimin kurumasını engellemek. Çünkü bu tarz ürünleri her gün kullanmak cildi yoracağı gibi cildin ekstra kurumasına da yol açar. Cilt tipine uygun her hangi bir temizleme jeli ile uygulama yapabilirsiniz. Benim kullanım şeklim ise; bir makyaj temizleme mendili veya makyaj temizleme suyu ile makyajımın kabasını aldıktan sonra yüzümü iyice ıslatıyorum.Cilt tipime uygun temizleme jelini Rival de loop yüz temizleme fırçasının üzerine bir miktar döküyorum. Bu noktadan sonra dikkat etmemiz gereken en önemli husus kesinlikle cilde baskı uygulamamak ve gayet naif hareketlerle yukarı yukarı (yer çekimine karşı uygulama yapmak kırışıklıkların oluşmasına engel olacaktır),yüzümüzün genelindeki uygulama 30 saniyeyi geçmeyecek şekilde, adeta masaj yapıyormuşcasına bir uygulama gerçekleştirmek. Haftada 1 defa da peeling uygulaması için kullanıyorum ben bu fırçayı. Fırça başlıkları o kadar yumuşak ki, çizme, tahriş gibi bir sorunla karşılaşmadım ben. Bir güzelliği de şu ki, fırçaların tümünü kullanıp eskittiğinizde yine Rossmann'larda yedek fırçalarının satılıyor olması. 2 yada 3 aydır düzenli kullanmama rağmen, satın aldığım zaman içinde olan pilleri hala kullanıyorum. Cildimi gerçekten derinlemesine temizleyip arındırıyor.Muadillerine göre uygun fiyatlı olması da başka bir güzel yanı. Sanırım şu anki güncel fiyatı 45 TL idi.
     Kullanıp yorumladığım bir ürün yazısının daha sonuna geldim. Cildinizi ve kendinizi bol bol şımartın. Mesela bu ürünü deneyerek başlayabilirsiniz buna ;) Hep bakımla kalın. Sevgiler...
     




Yorumlar

  1. bu tarz bir ürün hiç kullanmadım normal ellerimle konjac süngererlerle idare ediyorum :) ama fiyatı çok güzelmiş :)güle güle kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneme imkanınız olursa eminim çok memnun kalacaksınız.Teşekkür ederim.Sevgiler...

      Sil
  2. Hoş bir ürünmüş, bu tür incelemeleriniz de son derece güzel iyi alıcılar olarak bu tür şeylere ihtiyacımız var, umarım bu tür yazılara devam edersiniz, paylaşımınız ve yazının için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimden geldikçe yazılarıma devam etmeye çalışacağğım. Çok teşekkür ederim faydalı olduysa ne mutlu bana :) Sevgiler

      Sil
  3. Genelde bu tarz ürünler pahalı oluyor. Bunun fiyatı uygunmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten uygun fiyatlı ve performansı yüksek bir ürün. Sevgiler...

      Sil
  4. Ben bu tarz ürünleri pek kullanamıyorum.

    YanıtlaSil
  5. Sürekli kullandığım bir ürün herkese mutlaka tavsiye ederim. Güzel bir yazı olmuş teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder