KOZMİUM.COM'DAN GELEN GÜZELLİKLER

Kozmium.com
        Selam değerli okuyucularım,
İşte geldim buradayım :) Nerelerdeydim ne zamandır acaba? İnsanın bazen öyle zamanları oluyor ki, en sevdiği şeyleri yapmayı bile canı istemiyor. Elini kolunu düşüncelerini yönetemiyor. Bende böyle bir evrede idim sadece. Hala da çıkmış sayılmam ama bir yerden başlamak gerekir değil mi? Yoksa iyice dağılırız yani :)
Lafı daha fazla uzatmayalım, zira yazacak çok şey biriktirdim.

 
Kozmium.com Uriage-Flormar
     Hatırlarsanız daha önce sizlere kozmium.com alışveriş sitesi ile ilgili kısa bir yazı yazmıştım. Eğer o yazıya da bir göz gezdirmek isterseniz tık tık lütfen ;) Uriage markası ile bende ilk defa tanışma fırsatı buldum.Gerçekten sevdiğim ve devamlı kullanacağım bir marka oldu.Özellikle; kuru,yıpranmış eller için besleyici ve onarıcı el kremi isminin hakkını veriyor gerçekten.


Urıage Kuru ve Yıpranmış Eller İçin Bakım Kremi

     Şimdilerde bitirmek üzere olduğum bu el kremi benim için tekrar alınacaklar listesine eklendi bile. Üstelik paraben içermemesi de bu konu da titizlik gösterenler için daha artı bir durum oluşturuyor. Ellerimi nemlendirirken yağlı ve kaygan bir his bırakmaması el kremlerinde en dikkat ettiğim özelliklerden biridir. Bu konuda benden tam puan aldığını da kesinlikle belirtmeliyim. Benim gibi ellerine özen gösteren hanımlara ısrarla denemelerini öneririm. ;)






     Kuru, Hassas ve Toleransı Düşük Ciltlere Özel Likit Temizleyici ise gerçekten mükemmel. Elimde başka ürünler olduğu için yeni kullanmaya başladığım bu ürüne tek kelimeyle bayıldım. Makyajı kalıntı bırakmadan temizliyor. Temizledikten sonra ciltte rahatsız edici bir his bırakmıyor. Ama ben daha önceki yazılarımda da belirttiğim gibi üzerine mutlaka yıkıyorum birde. Çok üşendiğim günler hariç tabi :)) Cildimde hiç bir şekilde irritasyona sebep olmadı. Alejik bir cildim olduğundan dolayı bu konu en hassas noktam. Üstelik sıcakların da etkisiyle alerjim beni bir hayli rahatsız etmesine rağmen bu üründen kaynaklı hiç bir problem yaşamadım. Bu kadar iyi temizleyeceğini ise hiç tahmin etmiyordum. 


,


     Flormar Pretty Lip Gloss yaz başından beri elimden düşmeyen makyaj malzemem oldu. Yaz günlerinde parlak dudakları seviyorum. Evet biraz yapış yapış olduğu doğru ama bronz tende duruşunun güzelliği düşünülürse görmezden gelmeye değer ;) Üstelik hem tek başına hemde başka rujların üzerine uygulayarak kullandığım için bitirmem an meselesi :(

     Zor günler geçirdiğim bir süreç yaşıyorum. Sevmek,nefret etmek,güven duygusunun yok olması,yalnızlık,kanayan çocuk tarafım gibi bir çok şeye alışmaya çalışıyorum. Hala insanları tanıyamıyor olmanın bedelini ağır ödüyorum. Kendimi değersiz hissettiren insanların temizliğini yaptığım için belki de sayfam ihmale geldi. Ama bir daha olmayacak ;) Şimdilik benden bu kadar olsun. Sevgiyle kalın...

 

Yorumlar

  1. Uriage sevdiğim bir marka özellikle çinkolu sabunu cildimi çok güzel yapmıştı :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder