LilaKutu.Com St Herb/Ekstra Yoğun Göğüs Serumu 100

     Selam değerli okuyucularım,
Yazın sonlarına yaklaştık iyice. Yaklaşan tatiller insana moral veriyor gerçekten. Önce 30 Ağustos Zafer Bayramı ki biz muhtemelen hafta sonu ile birleştirip 4 gün yapacağız bu tatili. Ve tabi Kurban Bayramı tatili ;) Ankara'da olmak istemiyorum ben bu 9 günlük tatilde de. Ayarlayıp kaçmaya çalışacağım yakın mesafede olsa bir yerlere gitmek iyi gelecek bana. Gidecek ve gelecek kimsesi olmayınca insanın burada olmak anlamsız geliyor.
     Her neyse konuyu değiştirmeyelim. Uzun süre önce LilaKutu.Com'dan gelen ve özenle kullandığım St Herb Göğüs Serumun dan ayrıntılarıyla bahsetmek istiyorum sizlere.


St Herb Göğüs Serumu
     Bu ürünü yazmayı özellikle ağırdan aldım esasında. Sıkılaştırıcı özelliğe sahip olan ürünleri kullanıp aradaki farkı görmek o kadar da kolay olmasa gerek. 4 ay kullandığıma göre üstelik farklı bölgemde bile test ettim ;) o zaman sıra ayrıntılarda.
     Kilo verdiğim bir döneme,böyle bir ürünün denk gelmesi benim şansıma oldu doğrusu. Bol bol spor yaparak 22 kilo verdiğim son 6 aylık süreçte kesinlikle bu ürünün de hiç sarkmadan bu süreci geçirmem de katkısı oldu diyebilirim. Açıkça söylemek gerekirse göğüs bölgemde böyle bir ürüne çok fazla ihtiyacım yok. Yaklaşık 2 ay göğüs bölgemde düzenli kullandıktan sonra daha ziyade bacaklarımda kullanmaya başladım. Baldır kısmında kilodan dolayı ve korkulu rüyamız olan selülitten :( mütevellit oluşan portakal kabuğu görüntüsü hiç hoşuma gitmiyordu çünkü. Etek ve elbise giymeyi seven bir kadın olarak, bu durumun bana engel teşkil etmesini istemiyordum. Elimin altında da böyle bir ürün olunca birde bu şekilde denemek istedim. Sonuçlar kullandığım her 2 bölgede de şaşırtıcı oldu gerçekten. Göğüslerim daha sıkı bir görünüme kavuşurken bacak bölgemdeki o çirkin görüntü ciddi anlamda düzeldi. Daha cesur bir şekilde şort ve etek giyiyorum artık. Çekiyorum şortumu bisiklet sürüp,spor yapıyorum :) ;) Hayat yaşamasını bilene güzel kızlar :*



     Ürün hakkında fiyat ve daha detaylı bilgi için tık tık lütfen. Görüldüğü üzere ben neredeyse bitirmek üzereyim. Her duştan sonra uygulayacağım bölgeye masaj yaparak. kullandım. Sonrasında cildimin ürünü emmesini beklerken diğer bakım ürünlerini uygulayacağım süreyi değerlendirdim. Hatta zaman zaman spor öncesi de uygulamışlığım oldu yani. Eğer böyle bir ürün arayışı içindeyseniz kesinlikle denemenizi öneririm. 

  Not: En çok kendimize bakalım.Her türlü bakımı kendimizden esirgemeyelim. Kendimi çok ihmal ettiğim için tecrübe konuşuyor yani :) Bir daha ki yazı da görüşmek üzere. Bakımla kalın...


Yorumlar

  1. Güzel bir ürünmüş işe yaraması da çok sevindirici.Aklımızda olsun bir gün lazım olur.Bilgi için çok teşekkürler.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürün güzel gerçekten ;)Rica ederim sevgi bizden efem.

      Sil
  2. Ben bu tarz ürünleri pek kullanamıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende öyle düşünüyordum ama gerçekten etkisi oluyormuş şimdi daha iyi anladım :)

      Sil
  3. blog keşif etkinliğinden sizi takip ediyorum bana da beklerim sevgiler
    https://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  4. Ben bu tarz ürünleri pek kullanamıyorum.

    YanıtlaSil
  5. guzel ve kalıtelı bir blok tebrikler incelemeye dewam ediyorum :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder