Avene-Nazik Göz Makyaj Temizleme Jeli

   Makyaj yapmayı hemen hemen bütün kadınlar severiz aslında. Fakat iş makyaj temizlemeye gelince çoğumuz üşeniriz ne yazık ki. Hele ki göz makyajı temizlemek oldukça zahmetlidir. Göz çevresi hassas bir bölge olduğu için çok çekiştirmeye gerek kalmadan zahmetsizce temizlemeye yardımcı ürünler bu anlamda çok cazip geliyor bana.


Avene-Nazik Göz Makyaj Temizleme Jeli


      Dermokozmetika nın internet sayfasından bu ürüne rahatlıkla ulaşabileceğiniz gibi farklı ürün çeşitlerine de göz gezdirebilirsiniz. Avene markasından birkaç ürünü daha önce deneme fırsatım olmuştu ve gerek kalite anlamında,gerekse beklenileni karşılama anlamında beni gerçekten memnun etmişti.



Avene-Göz Makyaj Temizleme Jeli


       Bu Nazik Göz Makyajı Temizleme Jeli de kolayca makyajı temizleyen ve gözü çok hırpalamayan,ziyadesiyle kaliteli bir ürün oldu benim için.

Avene-Makyaj Temizleme Jeli Kıvamı

       Jel yapıda olması hasebiyle oldukça sıvı bir kıvama sahip olan Avene Temizleme Jeli pamuk tarafından kolayca emilerek en koyu Göz Makyajımı bile kolayca temizledi.


Avene-Makyaj Temizleme Jeli Performansı

      Bu pamuklar da sadece birkaç saniye bekletip çekiştirmeden temizlenen makyajın ispatı olsun :) Özellikle zor temizlenen Maybelline Lash Sensational maskarayı bile beni yormadan temizlediyse sürekli alınacaklar listesinde yer almayı hak etmesinde ne yapsın bu ürün ;)
     Benim gibi kuru ve hassas göz çevresine sahip olanlar ve farklı Dermokozmetik ürünlerin geniş ürün yelpazesini incelemek isteyen herkesin bu sayfayı ziyaret etmesini tavsiye ederim.
     Sevgiyle ve bakımla kalın...

Yorumlar

  1. Güle güle kullan canım.Anlattığına göre baya güzel bir ürün listeye eklemek lazım.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim 🙏🏻 Kesinlikle eklenmeli 😘 Kocaman Sevgiler.

      Sil
  2. içinde alkol neden var anlamadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. içerik olarak çok fazla titiz değilimdir inan :) ama herhangi bir irritasyona neden olmadı benim cildimde ;)

      Sil
  3. Çekiştirmeden göz makyajı temizliği muhteşem:))
    Daha önce denemediğim bir ürün. Teşekkürler paylaşım için.
    Sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder