Flormar Silk Matte 05 Autumm Timber Likit Mat Ruj

Flormar Likit Mat Ruj
     Son dönemlerde epey revaçta olan mat rujlara,yine son dönemlerde yeni koleksiyonlarıyla oldukça dikkat çeken Flormar markası da,harika renkleriyle damgasını vurmaya devam edeceğe benziyor.Fotoğrafta görmüş olduğunuz Likit Mat Ruj da benim cazibesine karşı koyamayıp aldığım Flormar Silk Matte serisinin  05 Autumm Timber rengidir. 
     Serinin bu rengi bana göre her mevsim kullanılabilecek harika bir gül kurusu mu demeli bilemedim. Renk anlatmak da koku anlatmak kadar zor benim için. Ama bana göre içerisinde pembelik,kahvelik ve kırmızı tonlarını da barındıran bir mat ruj.
Flormar Likit Mat Ruj-Autumm Timber 05
     Oldukça opak bir yapıya sahip olan bu rujun tek handikabı biraz dikkatli uygulama gerektiriyor olması. Ama zaten bu bütün mat rujlar için geçerli olan bir durum. Kalıcılığı ise bana göre gerçekten efsane. 20 TL civarında bir fiyata satılsa da indirim zamanları daha düşük bir fiyata satın alabilirsiniz. Seride zevkinize göre başka renkler de bulacağınıza eminim ;)
     Şu sıralar marka üst üste yeni koleksiyonlar çıkarmaya doymadı. Yeni çıkan serininde oje ve rujlarına bayıldım doğrusu. Hepsini incelemeniz lazım :* O zaman şimdilik hoşça kalın,bakımla kalın.




Yorumlar

  1. flormarın bu rujlarından yok elimde indirim olursa denemek isterim..
    sevgiler....

    http://blogdakicin.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım bende bekliyorum 😊

    YanıtlaSil

Yorum Gönder