Beyond Organature Eye Cream/ Beyond Göz Kremi

     Merhabalar değerli okuyucularım,
Bugün sizlere bana göre cilt bakımının temel taşlarını oluşturan, erken yaşlardan itibaren atlamadan kullanılması gereken bir kozmetik ürününden bahsetmek istiyorum. Bu markanın göz kremini ilk defa deneyimledim ve artık yazısını yazacak kadar da kullandığım için ayrıntılara ziyadesiyle yer verebilirim. Zaten bu tarz cilt bakım ürünlerini uzun bir süre kullandıktan sonra yazmakta fayda görüyorum. Çünkü cilt bakım ürünlerinin kullanım sonuçları,diğer makyaj malzemeleri gibi kısa vadede kendini belli etmiyor. ;)

Beyond Organature Eye Cream/Beyond Göz Kremi
     Yüzümüzde,göz çevresi en hassas bölgemiz olduğu için daha özenli ürünler kullanarak fazlasıyla şımartmalıyız bence. Özellikle benim gibi çok kuru göz çevresine sahipseniz çetrefilli bir araştırma sürecinden sonra ürün almaya karar verebiliyorsunuz. Malum 30'u devirdik aynı zamanda kırışıklık karşıtı da olması lazım kullanacağımız ürünlerin ;) Ne kadar geç yaşlanma belirtileri gösterirsek o kadar yaşımızı göstermez ve tabi genç kalırız :) :)

Beyond Göz Kremi

     Beyond Göz Kreminin kendimde gözlemlediğim etkilerine gelecek olursam;
Mercimek tanesi büyüklüğünde alıp yüzük parmaklarım ile iki göz çevresine de uygulamam yeterli oluyor. Zaten daha fazlası göz çevresinde yağ butonlarının çıkmasına sebebiyet verir. Kremi yüzük parmaklarımızla uygulamak ise en uygun düzeyde masaj etkisi ile cildimize daha iyi nüfuz etmesini sağlayacaktır.
     Gördüğünüz üzere % 100 organik argan yağı ile formüle edilmiş Beyond Organature Eye Cream,elastikiyet kazandırma vaadini yerine getiriyor gerçekten de. İnce çizgilere bariz bir etkisini gördüğümü söyleyemeyeceğim ama uzun vadede belki o etkisini de gözlemlerim. Nem vermesi için,ertesi gün bile hissedilir bir etki bıraktığından bahseden yazılara ve söylemlere rastlamış olsam da ben o denli hissedilir bir nemlendiricilik fark edemedim kendimde. Sürdüğüm anda yeterli derecede nemlendirme sağlıyor ve uzun süre bunu bana hissettiriyor. Buda benim için kafi zaten. Cam kavanoz da olması ise aslında sağlıklı ama benden size naçizane bir tavsiye, içine elinizi daldırmak yerine ince tahta spatula kullanırsanız hijyen açısından daha sağlıklı olacaktır. Hatta bir tane de bonus bilgi düşelim buraya ;) Göz kremi ve maskelerinizi buz dolabında muhafaza ederseniz sıkılaştırma etkisini artıracağınız gibi şişlik ve morlukları da minimum düzeye indirmiş olursunuz. Yağlı göz çevresine sahip olanlarda etkisi nasıl olur hiç bilmiyorum. Ama özetle ben çok memnunum.

Beyond Maske Çeşitleri
     Fiyat olarak biraz yüksek bir meblağ olsa da ben parasını hak ettiğini düşünenlerdenim. Üstelik benim aldığım mağazada çalışan Demet Hanım şaşırtıcı derecede bilgili ve sizi cildinizin ihtiyaçları doğrultusunda yönlendiren biri. Bu zamanda cilt bakımıyla alakalı bu kadar bilgili çalışan bulmak sizce de şaşırtıcı değil mi? ;) Üstelik birde aldığım göz kreminin yanında cilt bakım maskesi hediye etti bana. Bu konularda biraz takıntılı ve hassas olan ben sanıyorum ki her gittiğimde sadece kendisinden alışveriş yaparım artık. Üstelik fotoğrafta gördüğünüz üzere her cilt tipine ve ihtiyacına yönelik bakım maskelerini de almanızı tavsiye ederim. Ben hepsinden ayrı ayrı memnun kaldım. Dönem dönem maskeler de bir alana bir bedava kampanyaları oluyor. O zaman hepsinden fazlaca alıp stok yapmak lazım :)
Bir Güney Kore markası olan Beyond Göz Kremi hakkında benim yazacaklarım bu kadar. Sorularınız ve önerilerinizi yazmayı ihmal etmeyin lütfen. Sevgiyle ve hep bakımla kalın. :*



Yorumlar

  1. çok güzel bir ürün yorumlama yazısı olmuş emeğine sağlık canım

    YanıtlaSil
  2. gerçekten hoş bir nemlendirici gibi elimdeki bitince alabilirim, ambalajıda oldukça tatlı :)

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar, Safir Ağda hakkında pek çok bilgi edindim. Size de tavsiye ederim. Ne olduğu hakkında bilgilenirseniz daha iyi kararlar vererek sağlıklı bir şekilde tüylerinizden arınabilirsiniz.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder