Maybelline İnstant Anti-Age Eraser Eye Concealer-Kapatıcı & Note Mineral Concealer-Spf 15

     Merhabalar efendim,
Note ve Maybelline markasının kapatıcılarını yakından incelemeye ne dersiniz? Kullandığım 2 ürünün artı ve eksilerini ve bana göre hangisinin daha iyi sonuç verdiğini paylaşmak istiyorum sizlerle.

Maybelline Instant Anti-Age Concealer 
     Türkiye'ye geldi diye yaygaralar kopardığımız,sonrasında da süngerinden mütevellit tukaka ilan edip göz altlarında yağ butonlarına sebebiyet veriyor dediğimiz Maybelline The Eraser Eye Perfect & Cover Concealer benim gayet severek kullandığım bir kozmetik ürünü oldu.İnce yapılı olmasına rağmen örtücülüğü gayet iyi.Kalıcılığı da fena sayılmaz.Sünger başlığı ile alakalı ben hiç sorun yaşamadım. Arada temizleyip kapağını kapalı tuttuktan sonra hijyen anlamında sorun yaratacağını düşünmüyorum.Gerçi birde içerik olarak da temiz olmadığından dem vuruldu yine sonradan,ama ben hep söylüyorum ya,içerik olarak çok titizlenen biri değilimdir maalesef. Gelelim bana göre bir Kapatıcı yani Concealer ın en önemli özelliklerinden biri olan çizgilere dolma meselesine. Benim göz altlarım aşırı kuru olduğu için nemlendirme aşamasını atlamadan zaten Kapatıcı uygulamıyorum. Fakat sabahın erken saatlerinde uygulanan kapatıcı akşama doğru çizgilenme yapıyor ne yazık ki.Birde ben yanlışlıkla koyu rengini alınca daha ziyade Corrector yani renk düzenleyici olarak kullanmak zorunda kaldım.Light ve nude olmak üzere iki renk alternatifi var. Ten renginize göre tercih size kalmış ;)

NOTE MİNERAL KAPATICI-(CONCEALER)
     Yassı metal başlığı olan,Maybelline Age Rewind Kapatıcıya göre daha kalın ve pudralı bir kıvama sahip olan Note Mineral Kapatıcı benim 2016 yılında keşfettiğim kapatıcı haremimin 1 numaralı gözdesi olur. Çizgilere dolmayan,örtücülüğü gayet iyi, indirim döneminde oldukça uygun fiyata alınabilecek baya bereketli bir ürün. Başka ürünleri merak etmek gibi kötü bir huyum olmasa tekrar alacağıma eminim ama şu sıralar bitirmek üzere olduğum kapatıcıların yerini ne alacak araştırma safhasındayım. Note Mineral kapatıcı kalın yapısı olmasına rağmen kalıp gibi durup rahatsızlık vermeyen,cilt ile bütünleşip doğal bir görüntü ile görevini ziyadesiyle yerine getiren bir kozmetik ürünü oldu benim için. Spf 15 koruma faktörü ile güneşe karşı koruma özelliği olan bu üründen minicik almak iki göz altına da kafi geliyor. Sanırım ben 9-10 aydır kullanıyorum. Artık son demlerini yaşıyor tabi :) Renk skalası Maybelline Age Rewind kapatıcıya göre daha fazla.Yine ten renginize göre bakıp almanız en mantıklısı ;)
     Gördüğünüz gibi ikisini de severek kullanıyorum aslında ama Note Mineral Kapatıcı 1-2 tık daha öndedir benim için. Hazır her yerde Dünya Kadınlar Günü bahanesi ile çılgınlar gibi indirim varken belki sizde bu fırsatı değerlendirirsiniz.
     Hep bakımla kalın...



Yorumlar

  1. maybelline 'i ben de satın aldım ama henüz kullanmadım sırasını bekliyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ne güzel benim elimdekilerin çoğu tükendi.

      Sil
  2. kullanıyorum az kaldı, yedeğini bile aldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ben hala hangisini alsam bilemedim :)

      Sil
    2. Valla ben hala hangisini alsam bilemedim :)

      Sil
  3. Denemek lazım. Dünya kadınlar günün kutlu olsun bu arada canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)Ülkemde zor olsa da kadın olmak değişeceğine inanıyorum en azından. Sevgiler

      Sil
  4. Müthiş güzel anlatmışsın canım, çok bilgilendirici oldu benim için çok teşekkürler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder