CATRİCE RENK EŞİTLEYİCİ KAPATICI PALET/CATRİCE ALLROUND CONCEALER PALETTE


CATRİCE KAPATICI PALET

     Merhabalar,
Nisan ayında Ankara'da kar yağdığını da gördüğümüz enteresan mevsim değişiklikleri yaşadığımız günlerden geçiyoruz. Böyle dengesiz havalarda belki Catrice markasının bu renk düzenleyici kapatıcı paleti ilginizi çeker diye düşündüm :) 
     Şimdilerde biraz daha dipleri görünen bu paleti biraz detaylandıracak olursam;


  1. Yeşil Kapatıcı: Cilt üzerindeki kırmızı lekeleri (sivilce,kırmızı renkli kılcal damarlar...) eşitlemek,
  2. Turuncu Kapatıcı: Göz altı morluklarını eşitlemek,
  3. Tam ortadaki somonumsu kahve sanırım kontur yapıp hatları belirginleştirmek için düşünülmüş olsa gerek :) 
  4. Kalan 2 renk ise ten renginize göre kapatıcı ve aydınlatıcı olarak kullanılabilecek tonlar
Oldukça yoğun ve sert bir kıvamı olan bu paleti,sünger,fırça ve ellerimle uygulamayı denediğimde en iyi performansı ellerimle uygulamanın verdiğini söyleyebilirim.



 


     Ben daha ziyade yeşil ve turuncu rengi kullandım. Turuncu kapatıcıyı göz altlarım için kullandım,yeşil olanı ise özellikle regl dönemlerinde cildimde oluşan kızarıklıklar için dönem dönem kullandım. Sorunlu olan bölgeye lokal olarak uygulasam da ürünü yedirmek için biraz uğraşmak gerekiyor. Yoksa tabaka gibi durması çok muhtemel bir ürün. Aslına bakarsanız bayıla bayıla kullandığım bir kozmetik ürünü olmadı. Ama ihtiyaç duyduğum zamanlarda kurtarıcım olan uygun fiyatlı bir alternatif olarak kesinlikle düşünülebilir. Açık renkli kapatıcıyı 1-2 kere deneme fırsatım oldu ama onda da çizgilere dolma yapınca elim tekrar gitmedi. Makyaj akma bulaşma dağılma yapınca sinirim bozuluyor yahu :) Mıh gibi duracak makyaj dediğin :P 


     Catrice,genel anlamda sevdiğim,uygun fiyatlı ve geniş ürün yelpazesine sahip bir kozmetik markası.Sadece Rossman'larda standı var. Rosman'a girdiğinizde bakmadan çıkmayın derim. Efendim ben denizden şimdilik bu kadar. Sevgiyle... 





Yorumlar

  1. bu paletleri kullanma ihtiyacı pek hissetmesem de dönem dönem kızarıklıklar oluyor aslında yüzümde denenebilir aslında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bende dönem dönem kullanıyorum zaten ;
      ) Sevgiler...

      Sil
  2. bir tane edinip bende denemek istiyorum sadece göz altı kapatıcısı kullandığım için diğerlerine ihtiyaç duymuyorum ama alacağım sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok problemli bir cildiniz yoksa gerek de yok aslında :) Sevgiler...

      Sil

Yorum Gönder