Neutrogena Hydro Boost Water Jel Yüz Kremi / Face Cream

     Uzun soluklu bir aradan sonra yeniden merhaba değerli okuyucularım.
Yazacak çok ürün biriktirmeme rağmen elim bir türlü varmadı yazmaya.Bazen olur ya insan kafasını toparlayamaz,düşüncelerini kontrol edemez. Sanırım böyle bir evreyi atlattım elhamdülillah diye düşünüyorum :) O zaman ne yapalım,uzatmadan sadede geçelim değil mi ;)

Neutrogena Hydro Boost Water Jel Yüz Kremi

     Evimin yakınlarındaki bir marketten aslında gıda alışverişi yaparken tesadüfen gördüğüm Neutrogena markasına ait bu kremin bir su bazlısı birde normal versiyonu vardı. İkisi arasında kalsam da su bazlısının cildime daha uygun olacağını düşünüp aldığım bir bakım ürünüdür. Uzun zamandır cildim için kullandığım ürünlerden istediğim performansı alamadığım için biraz tereddütle almıştım açıkçası. Ama gerçekten çok severek kullandığım ve cildim üzerindeki etkisini hissettiren bir krem oldu benim için. Aman aman bir mucize yarattı diyemem ama kuru cildime yetecek nemi sağladı ve sabah uyandığımda hala devam etmekte olan bir yumuşaklık bıraktı. 

Neutrogena Water Jel Face Cream
     Hafif yapılı bir krem olduğu için makyaj altına bile kullanılabilecek bir ürün. Cilt bakımını ihmal etmek istemeyen fakat bunu yaparken çok yüksel fiyatlı kozmetik ürünlerine yönelemeyen tüm bayanların memnun kalacağını düşünüyorum. Ben marketten 25 TL gibi bir fiyata aldım. Hazır fiyat demişken,aynı ürünün fiyatları nasıl bu kadar farklılık gösterebiliyor gerçekten şaşırtıcı. Benim oldukça uygun fiyata aldığımı düşündüğüm Neutrogena Hydro Boost Water Jel yüz kremini başka satış birimlerinde 40 TL'ye kadar görmüşlüğüm var. 

Neutrogena Hydro Boost Water Jel Krem Yapısı
          Jel yapıda,cilt tarafından kolayca emilebilen oldukça incecik bir yapısı var. Kuru cildime hissedilir oranda nem sağladı ve yumuşacık yaptı. Ağırlık ve yağlı bir etki yapmadı. Tekrar alır mıyım, şimdilik bunu kestiremesem de severek kullanmaya devam :)

     Geldim, bir kullandım yorumladım yazısının daha sonuna. Benim yazacaklarım bu kadar. Unuttuğum eksik kalan bir şey varsa veya sormak istedikleriniz olursa lütfen yorum olarak bırakmayı unutmayın. Sevgiyle ve bakımla kalın :* :* 

Yorumlar

  1. bence benim cildim neme değil de yağa doymuş :D Güle güle kullan canım nem şart her cilde..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😊 teşekkür ederim canım. Kesinlikle şart. Sevgiler.

      Sil

Yorum Gönder