Rival de Loop Revital Bakım Kapsülleri 7'li Q10 Sıkılaştırıcı Bakım Kapsülleri


Rival de Loop Q10 Sıkılaştırıcı Bakım Kapsülleri
     Efendim merhaba,
Hazır Kurban Bayramı arifesindeyken ve indirimlerde kapıdayken Rossmann mağazalarında satılan ve severek kullandığım Rival de Loop markasına ait Q10 Sıkılaştırıcı Bakım Kapsülleri ile ilgili deneyimlerimi paylaşmak istedim. 
     Sadece Rossmann mağazalarında satılan ve Alman menşeili bir marka olan Rival de Loop aslında indirimsiz haliyle de gayet uygun fiyata satılıyor. Ama indirim dönemlerinde denk getirip alabilirseniz ballı kaymak olur resmen :)

Rival de Loop Q10 Etkili Kapsül Serum
     Küçücük fıçıcık,içi dolu serumcuk :))
Tepe kısmından kolayca koparılarak kullanılan bu minik kapsüllerin içinde yağlı,akışkan ama yoğun bir serum var. Cilde güzel bir nem sağlıyor fakat bu nem çok da uzun süreli olmuyor.

Rival de Loop Sıkılaştırıcı Serum
     Sadece 7 günlük bir kapsülün sıkılaştırıcı etkisini bu kadar kısa sürede görmek mümkün müdür bilmiyorum ama cilde sağladığı nem ve elastikiyet hissi muazzam. 

Rival de Loop Revital Q10 Sıkılaştırıcı Serum
     Uygun fiyatlı olması hasebiyle tercih sebebim olan Rival de Loop markasının her ihtiyaca yönelik farklı cilt bakım ve kozmetik ürünlerinin olması da bizim gibi bakım çılgınları için ayrı bir güzellik. Bu serumdan kaç tane bitirdim hatırlamıyorum. 

Rossmann Rival de Loop Bakım Kapsülleri 

     Anti-aging etkili ürünler, 30 yaş sonrası artık ufaktan sığınmaya başladığım ürünler olmaya başladı. Yaşlanmayla mücadele savaşı malumunuz :)) Belirginleşmeye başlayan kırışıklıklar derinleşmeye başlamadan önlemini almak gerekiyor. 
     Kıssadan hisse; ben bu markanın çoğu ürününü ve tabi ki bu Sıkılaştırıcı Bakım Kapsüllerini ziyadesiyle sevdim. Bakımına özen gösteren ve uygun fiyatlı ürün alternatifleriyle bol ürün çeşitliğine sahip olan Rival de Loop markasını daha çok yazarım ben ;) Nitekim daha evvel yazmış olduğum yine Rival de Loop markasına ait yüz temizleme fırçasını okumamış olanlar varsa TIKLAYINIZ!!! 
     Şimdilik hoşça kalın ama hep bakımla kalın.



Yorumlar

  1. hi dear,
    i'm following you on blog and on g+
    can you follow mine?
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder