Loreal Paris Mega Volume Miss Baby Roll Balck(Siyah)Maskara

   
     Merhaba,
Bugün benim belkide en sevdiğim kozmetik ürünü olan maskara namı diğer rimel yazısı ile buradayım. Çok uzun süredir aslında Maybelline markasına ait Lash sensational mascarayı kullanıyorum. Geçen ayın sonundan bu yana kullandığım Loreal Paris Mega Volume Baby Roll maskara bakalım beni memnun edebilmiş mi,hadi mevzuyu derinleştirelim.

Loreal Paris Mega Volume Miss Baby Roll Maskara 
     Dediğim gibi,benim en sevdiğim makyaj malzemesi maskaralar olunca,beklentimde hayli yüksek oluyor. Kaldırsın,kıvırsın,hacim versin,yapıştırmasın ve tabi akma,dökülme bulaşma da yapmasın. Özenle yaptığım makyajım bozulup göz altlarım ve göz kapaklarım hare hare kara bir renk dalgası haline bürününce ifrit oluyorum :) Tamam takma kirpik etkisi beklemiyorum belki ama en azından kirpiklerimi yapıştırmadan taraya bileceğim belirgin kirpikleri elde ede bileyim yeter. Suya dayanıklı maskaralar kirpikleri döküyor ve her nedense sanki belirgin bir siyah renkleri olmuyor. Denediğim bir çok suya dayanıklı maskarada aynı sorunla karşılaştım. Çoğu kuru oluyor ve içerisinde solüsyon olduğuna bile şüphe ettiklerim oldu :)

Loreal Baby Roll Maskara-Rimel
     Efendim Loreal Baby Roll maskaramıza tekrar dönecek olursak; silikon fırça yapısı dönerek,genişleyen ve daralan bir açıya sahip bir şekilde tasarlanmış.Aşırı kalın olmadığı için kendi adıma kirpiklere yaklaştırmanın daha kolay olduğunu söyleyebilirim. İlk başta daha dolu ve jel kıvama sahipken enteresan ama daha 1 ay olmadan ağda kıvamına büründü. Çabuk kuruyup tükeneceğe benziyor. Göz altlarında harelenme yaptı evet :( Çabuk temizleniyor.Dökülme yapmadı şu ana kadar.

Loreal Paris Mega Volume Miss Baby Roll Maskara-Rimel
      Verdiği dolgunluk hissi başlarda daha tatmin ediciydi. Şu an bu kadar değil. Bunu da baz alarak hacim için 10 üzerinden 7 verebilirim. Fiyatı indirimsiz 46,90 TL idi. Ben indirim zamanı 26,90 TL ye aldım. Gereği düşünüldü ve yüksek gözlemlerimin bana verdiği yetkiye dayanarak tekrar almamaya karar verildi :) Karar sizin ;)
     Şimdilik benden bu kadar. Her zaman ki gibi hoşça kalın ve bakımla kalın. 


Yorumlar

  1. indirimde kesin alacam çünkü testerını denedim harikaydı sizin de bloğuma dönüşünüzü umut ediyorum :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder