Birmakyajblog Yağmur'un Düzenlediği Blogger Etkinliği

     Selam,
Neredeyse bu işlere başladığım zamandan beri takip ettiğim Sevgili @birmakyajblog Yağmur'un 20 Ağustos'ta düzenlemiş olduğu #birmakyajblogetkinlik hashtagli etkinlik yazısını geciktirdiğim için kendisinden özür dileyerek hemen bu güzel etkinliğin ayrıntılarına geçmek istiyorum.

20 Ağustos'ta düzenlenen bu güzel etkinlikte tanıdığım ve yeni tanıştığım bir sürü güzel insanlar oldu. Zaten etkinliklerin en güzel yanı da bu değil mi ;) Batıkent Atlantis AVM'nin hemen yanındaki Butikek'de buluştuğumuz etkinlik için,


ben bu şekilde hazırlanmıştım.




Bakar mısınız hepsi birbirinden güzel maşallah :* 
Bu güzel etkinliği düzenleyen arkadaşım @birmakyajblog (Yağmur)

Sevgili arkadaşım @zuhallemakyaj (Zuhal)

Güler yüzüyle büyüleyen @ikizlerinmakyaji (Nihal)

Gözümü alamadığım @glitterofbeauty (Setenay)

Sempatik vede güzel @escisemblog (Çisem)

Tatlı kızına doyamadığım @yesimdedi (Yeşim)

Zarif,naif ve çok güzel kalbi ve gözleriyle @incetopuklublog (Buket)

Sevgili @ankaraetkinlik (Ayşegül)

Nihayet tanıştığım @madamekokos_ (Selina)

Güzel insan @ojecanavari (Seda)

Canımcım @nilaylifestyle (Nilay)

Sıcak,sevecen ve güzel @modagak (Arzum) iyi ki tanıdım seni :*

Sevgili @nihanlamakyaj (Nihan)

Sevgili @nesin_blogu (Neslihan)

Sevgili @elifella (Elif)

Bıcır bıcır @kucukkensarisin (Büşra)

Sevgili @beautyinmelody (Ezgi)

ve ben deniz @seplali (Feride) ;)

Sponsor firmalarımızın da katkılarıyla bol sohbetli ve yeni ürün keşifleriyle dolu oldukça keyifli zaman geçirdiğimi söylemeliyim kendi adıma :) 


Sponsorlarımız demişken;

@jeunesseistanbul34 (Ageless Botoks Etkili Krem)

@dermadolinkozmetik (Seranem Yüz temizleme köpüğü,el kremi,şampuan ve vücut şampuanı)

@dreamdayorganizasyon (Kokulu taş ve süslü kapta krem)

@bioblas_turkiye (Saç dökülmesine karşı şampuan)

@dogadan_cay (Yumuşak içimli yeşil çay,bitki çayı ve kupa)

@ayferindunyasi (Lr Acil durum toniği ve el kremi)

@softtoplusturkiye (Kağıt maske ve Argan yağlı el kremi)



Ageless Botoks Etkili Krem

Hem Yağmur'uma emeği için hemde tüm sponsor firmalarımıza tek tek teşekkür ediyorum. Tüm ürünlerin ayrıntılı yazılarına zaten yer vereceğim. ;) Çoğunu henüz denemedim çünkü :)



Bu güzel,ince düşünülmüş hediye için ayrıca teşekkür ediyorum Yağmur'a. Uygun kıyafetlerimle kombinleyip severek kullanıyorum.

Dermadolin-Seranem Ürünleri


Dreamday Organizasyon
Bioblas Saç Dökülmesine Karşı Onarıcı Şampuan

Softto Plus Türkiye

Yine ince düşünülmüş bir detay :) İnstagram kullanıcı adımızla kartlar basılması çok hoşuma gitti doğrusu.

Doğadan Çay
     İş yerinde gün boyu içiyorum desem yeridir.
Böyle güzel bir organizasyonda bulunmak ve davet edilmek benim için gerçekten büyük keyifti. Güzel daveti ve emeği için Yağmur'a bir kere daha teşekkür ediyorum. Bir daha ki yazımda görüşmek üzere şimdilik hoşça kalın ama bakımla kalın ;):*


Yorumlar

  1. ne kadar güzel oluyor değil mi yeni insanlar tanımak adına bu tür etkinlikler ne mutlu size,
    sponsor firma ürünlerini de güle güle kullan...
    sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle öyle :) Çok teşekkür ederim. Sevgiler.

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim ☺️ Gerçekten de öyle keyifli oluyor yeni insanlar tanımak. Sevgiler

      Sil
  2. güzel bir etkinlik olmuş :) bloğumdaki çekilişime beklerim :)

    YanıtlaSil
  3. Hepiniz çok hoş görünüyorsunuz, sevgiler..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder