Avakado Saç Bakım Maskesi

Avakado-Saç Bakım Maskesi


     Merhabalar efendim.
Ben saçlarıma ne yağlar ne ballar sürüyorum uzun süredir bir bilseniz :) Uzatmak istediğim saçlarım kuaför zede oldu :( Bakır renginden sarı rengine çevirdiğim zaman daha fazla korkmama rağmen hiç yıpranma ve yanma olmamıştı saçlarımda. Ama 2. işlemde,kuaför değişikliği de söz konusu olmamasına rağmen yanan saçlarım kalfa zede oldu ne yazık ki :( Neyse oralara hiç girmeyim ben en iyisi. 


Avakado-Saç Bakım Maskesi

     Saçlarım yandıktan sonra,denediğim saç bakım maskeleri arasında en iyi gelenin, Avakado ile yaptığım maske olduğunu fark ettim. Hem onarıcı ve yapılandırıcı etkisi olduğunu fark ettiğim hem de saçlarımın uzamasına yardımcı olan bu maskenin tarifine geçelim bence hemen. 


Avakadolu Saç Bakım Maskesi

     Orta büyüklükte ve yumuşak bir avakado kafi gelecektir.Ama, saçlarınız çok uzun ve gür ise daha büyük bir avakado tercih edebilirsiniz. İyice ezip püre haline getirdikten sonra içerisine 1 tane yumurta ilave ediyoruz.Yumurtanın yapılandırıcı etkisini görünce şaşıracaksınız. 

Saç Bakım Maskesi-Avakadolu Tarif

     Daha sonra 1 yemek kaşığı sirke ilave edin.Sirke yanmış ve dolayısıyla matlaşmış saçlarıma güzel bir parlaklık verdi. Ben elma sirkesi kullandım. 

Saç Bakım Maskesi-Sarımsak


     1 dişte sarımsak ilave ediyorum. Kokarsa diye tedirgin olmayın.Yıkandıktan sonra koku falan kalmıyor. Özellikle benim gibi yavaş uzayan saçlarınız varsa uzamasına muazzam yardımcı oluyor. Ben minik sarımsak rendesiyle rendeleyip koyuyorum tarife.

Sç Bakım Maskesi-Aspir Yağı


     1 yemek kaşığı Aspir Yağı ilave etmeniz saçlarınızı hem besleyecektir,hemde dökülmesini durduracaktır. 

Saç Bakım Maskesi-Çörek Otu yağı 

     Ve son olarak 2 yemek kaşığı Çörek Otu Yağı ilave ettik mi, saç bakım maskemiz hazır demektir. İsterseniz gece yatmadan evvel tüm saça uygulayıp streç filmle sıkıca sarıp yatabilirsiniz. Yada streçleyip en az 2 saat bekletmelisiniz. Ben genelde gece yatmadan evvel uyguluyorum ama üşendiğim zamanlar ise yaklaşık 4 saat kadar saçlarımda bekletmeye çalışıyorum maskeyi. Henüz tam olarak iyileşmedi saçlarım ama muazzam toparlandı. Tabi uçlarından minik minik kestirmem de saçlarımın çabuk toparlanmasında büyük katkı sağladı bana. 
     Gerçekten yanmış yıpranmış saçlarımın toparlanmasında büyük fayda gördüğüm bu tarifi sizlerle de paylaşmak istedim. Bir daha ki yazıda buluşana dek sevgiyle ve bakımla kalın ;)
     

Yorumlar

  1. ilginç bir maskeymiş yazın deneyeceğim ama boyalı saça zarar verir mi acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben boyadan yıpranmış saçlarım için kullanıyorum zaten ;)tam tersi boyanın zararlı etkilerine karşı saçlarınızı besleyen bir maske. Sevgiler.

      Sil
  2. çok güzel bir maskeye benziyor kullanmakta fayda olabilir :)

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle,saçlara çok iyi geliyor. Sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder