KİL TOPU - KATI KİL MASKESİ

     Efendim merhabalar;

Bugünün konusu önemli, zira cilt bakımı hepimizin titizlenmesi gereken bir durum. Güzel yaş almayı kim istemez, öyle değil mi? O zaman bunun için biraz uğraşmamız gerekiyor tabi ki.

Ben de uzun süredir denediğim  ve gerçekten beni memnun eden bir üründen bahsetmek istiyorum. Kil çok eski tarihlerden beri cilt bakımında kullanılan uygun fiyatlı ve oldukça faydalı bir toprak türüdür esasında. İçerisinde çok fazla mineral bulundurmasından dolayı cilt için tahmin edemeyeceğiniz kadar çok faydası vardır. Gelelim bu katı kil maskesinin ayrıntılarına...


KATI KİL MASKESİ/KİL TOPU

     Ürünü ilk incelediğimde,eyvah dedim acaba yüzümü çizer mi? Yada hassas cildimde her hangi bir iritasyona sebep olur mu? Fakat bunların hiçbiri olmadı. Tam tersi, % 100 doğal ev yapımı olan katı kil topları içeriğindeki çeşitli yağlar,gül suyu ve pirinç tozu sayesinde cildimi ölü derilerden arındırdı. Siyah nokta temizliğinde bana oldukça kolaylık sağladı. İçerisinde ki pirinç tozu sayesinde cilt rengini de açıyormuş. Ama ben böyle bir şey saptamadım kendimde. Bu aralar sanırım stresinde etkisiyle regl dönemlerinde cildimde inanılmaz sivilcelenme oluyor. Katı kil topları sayesinde sivilceleri daha kolay kontrol altına aldığımı fark ettim. 

KİL TOPU

     Ben genelde banyoda iken yumuşamış cildime hafif ıslatarak nazik hareketlerle uyguladım. Bazen de banyodan sonra maske olarak uygulayıp 10-15 dakika beklettim. Bu noktada sabırla ve nazikçe ovalayarak cildinizden arındırmanızı tavsiye ederim. Aşırı baskı uygulamanız cildinizde tahrişe yol açacaktır. 
     Ürünü temin etmek ve ayrıntılı bilgi almak için instagram dan @kil_topu sayfasını ziyaret edebilirsiniz. Ben ürünü gayet severek kulandım ve gerçekten fayda gördüm. Ayrıca zaman zaman bacaklarımdaki batıklar içinde kullandım. Düzenli kullanmadığım halde batıklarımda ciddi bir gerileme oldu. Böylesine güzel bir cilt bakım ürününden sizlerin de haberi olsun istediğimden mütevellit bu yazıyı yazdım. Umarım faydalı olmuştur.
     Evet yine geldik bir denedim-yorumladım yazısının sonuna. Her zaman ki gibi sevgiyle ama hep bakımla kalın :**


Yorumlar

  1. Kil maskelerine her zaman ilgim olmuştur canım, bunuda bir deneyelim o zaman ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım dene bence,kesinlikle fayda göreceğin bir ürün.

      Sil

Yorum Gönder