Klinik Likit Yüz Temizleme Sabunu-Clinique Liquid Facial Soap Mild


     Selam,
Ankara'nın kendini iyice soğuya teslim ettiği şu günlerde yapılacak en güzel şey bol bol okumak olsa gerek. Blog yazıları olur,sevdiğiniz bir kitap olur. Zira her konuda aydınlanmanın tek yolu bu ;)

Bugünkü yazımda severek kullanıp çoktan bitirdiğim Clinique Likit Yüz Temizleme Sabunundan bahsedeceğim sizlere. Cilt bakımı erken yaşlardan itibaren üzerinde durmamız gereken bir konu elbet. Lakin ilk adımı oluşturan temel unsur cilt temizliği tabi ki.

Clinique Likit Yüz Temizleme Sabunu

     Kuru-Karma cilt tipine uygun olan bu yüz temizleme jelini bu kadar seveceğimi asla tahmin etmezdim. Şeffaf jel yapıda olan bu ürünün küçük boyunu aldığıma pişman oldum ama elimdekiler bittiği zaman tekrar kesinlikle alacağım. Genel olarak kuru cilt yapısına sahip olsam da,dönem dönem T bölgemde hafif yağlanmalar yaşayabiliyorum. Bu sebeple kuru-karma ciltler için olanı almakta tereddüt etmedim. 

Clinique Liquid Facial Soap Mild

            Cilt bakımını oluşturan ilk 3 adım; temizleme,tonikleme ve nemlendirmedir. Cildimizi olumsuz etkileyen bir çok faktör olduğunu düşünürsek; güneş ışınları,makyaj,serbest radikaller,hava koşulları,stres,beslenme düzenindeki değişiklikler,sigara v.s. gibi,cildimiz olduğundan daha solgun ve yorgun görünecektir. Cildimizi  bu olumsuz etkilerden korumak ve canlandırmak için cilt tipimize uygun bir temizleyici ile temizlememiz gerekir. Çünkü temizlenen cildin gözenekleri açılır,cilt nefes alır. Yani temizleme işlemini atlarsanız, uygulayacağınız diğer ürünler tıkanık gözeneklerden geçmeyeceği için hiç bir fayda sağlamayacaktır.
     Clinique Likit Yüz Temzileme Sabunu benim cildimi germedi, kurutmadı ve her hangi bir iritasyona sebep olmadı. Tam tersi cildimin nefes aldığını bana hissettirerek temizleme işlemini layıkıyla yerine getirdiğini gösterdi. Cilt tipine uygun olanların deneyince memnun kalacağından emin olduğum bu ürünle ilgili benim deneyimlerim bu şekilde. 
     Kendinize ve cildinize her zaman özen gösterin. Cildimiz en değerli giysimiz. Hoşça kalın,sevgiyle ve bakımla kalın :**

Yorumlar

  1. harika yorum, ellerinize sağlık. Blogunuzu takipteyim sizi de beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. takip et başlığı bulamadım sayfanızda. Hoş geldiniz :) Sevgiler.

      Sil

Yorum Gönder