Flormar Oje-Tender Salmon


Flormar Oje-Nail Enamel
     Ankara'nın yağmursuz,karsız geçen soğuk günlerini yaşarken,bu şeftali-somon renklerinde ki oje ile içimizi ısıtmaya ne dersiniz ;)
     Uzun süredir sayfamda tırnak cilası yani oje ile ilgili yazılara yer vermemişim.Bu güzel rengin arzı endam etmesi gerekirdi :) 

Flormar Oje Tender Salmon-Nail Enamel


     Fırça yapısı çok kalın değil. Tırnak yapısı ince olanlar için avantaj ancak kalın olanlar, bir kaç sefer geçerek sürmek zorunda kalacağından dolayı hoşnut olmayabilir. Ben fırça yapısıyla değil daha ziyade ojenin yapısıyla ilgilendiğimden dolayı bana fark etmez diyenlerdenim. Ama rengi efsane değil mi :) Gözlerimden kalp çıkıyor adeta. Flormar'ın Tender Salmon adlı bu ojesini tesadüfen beğenip aldım.Tırnaklarda bu kadar güzel duracağını ve bu kadar beğeneceğimi düşünmezdim açıkçası. 


Flormar Tender Salmon 011 Oje
     Çok kalıcı bir ojeye henüz ben rastlamadım doğrusu. Maksimum 2 gün dayanıklılık yeterli oluyor zaten benim için. Ama şimdi daha 2.günde uçları çıkmaya başlıyor neredeyse tüm ojelerin. En nefret ettiğim görüntü bir kadında tırnak uçları yarım kalmış oje görüntüsü :(  Gerçi bu konuda daha sayabilirim de (yağlı saçlar,ter kokusu,kirli tırnaklar...) Neyse hemen sadede gelerek toparlayacak olursak,kalıcılığı fena sayılmaz,sürümü kolay,opaklığı da ilk katta idare eder hani. Yine ben genelde 2 kat uyguladığım için tüm ojeleri fotoğrafta da 2 kat uygulanmış halini görüyorsunuz siz. Hem esmer hem de açık tenlilere yakışacak,günlük kullanım içinde gayet güzel olan bu ojeyi bulduğunuz yerde kapın derim. 

     Geldik bir yazımızın daha sonuna. Bir daha ki denedim-yorumladım yazımda görüşünceye dek kendinize iyi bakın. Sevgiyle ve bakımla kalın. 

         
        Kendini övenlere ithafen;
Pazarcı bağırır,kuyumcu bağırmaz.
Eskici bağırır,antikacı bağırmaz.
Çünkü,sadece malı ucuz olanlar kendi reklamını yapar.
Necip Fazıl Kısakürek.



Yorumlar

  1. harika bir rengi varmış çok ta yakışmış:)

    YanıtlaSil
  2. haha hemcinsini senin kadar yeren bi blogcu görmedim açıkcası. tamamen kıskançsın veya hasetçi. Hangisi sen?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder