Oriflame The One Eyeliner Stylo Jumbo-Oriflame Kalem Eyeliner


Oriflame Kalem Eyeliner
     Gereği düşünüldü ve uzun süredir kullanılan Oriflame The One Eyeliner Stylo Jumbo Kalem Eyeliner hakkında kesin karar verildi. Kendisinin iyi halini  göz önünde bulundurarak blog sayfamda hakkındaki görüşlerimi sizlere arz etme hükmüne vardım ;)

     Gördüğünüz üzere biraz tombul bir kalem eyeliner kendisi. Maybelline jel eyeliner kuruyunca, elimin altında olduğundan hemen bundan sipariş verip denemek için almıştım açıkçası. Büyük olmasını başta biraz yadırgadım ama alıştım sonra.

Oriflame Jumbo Kalem Eyeliner
     Konik yapılı bir kalem ucuna sahip olması biraz sürümünü zorlaştırabilir alışık olmayanlar için. Ben ince çizgiler istediğimde dümdüz tutarak tek seferde çekmeye çalışıyorum. Kalın sürmek çok daha kolay zaten. Hafif açılı tutmak yeterli oluyor. Kalıcılığı süper diyemem ama yine de uzun saatler dayandığını belirtmem lazım. Rengi mat ve belirgin bir siyah aslında ama bir daha ki sefere kahverengi eyeliner 'lara gözümü dikmiş durumdayım. En hoşuma giden tarafı da; şu ana kadar kullandığım tüm kalem eyelinerlar ışık hızında kururken,bunu çok uzun süredir kullanmama rağmen hala kuruma olmadı. Tabi artık bitmek üzere o ayrı ;)

Oriflame Jumbo Kalem Eyeliner Uygulanmış Hali
     Yazımı sonlandırmadan sizlere Oriflame Stylo Jumbo Kalem Eyeliner'ın birde uygulanmış halini göstermek istedim. Uzun saatler sonrası biraz harelenme olsa da ben gayet severek kullandım. Oriflame'ın devamlı kampanya yapıp fiyatları düşürdüğünü düşünürsek gayet alınabilir uygun fiyatlı bir ürün ;)
      Deneyip-yorumlamak benden karar sizden efendim. Sevgiyle ve bakımla kalın. 



Ya Hatalarınla Yüzleşir Ya da Hatalarınla Yüzsüzleşirsin. 
Cahil olmak ayrı,
Pislik olmak ayrıdır.!!
(Dostoyevski)

Yorumlar

Yorum Gönder