Flormar Bacak Fondöteni / Flormar Perfect Legs Foundation

     Merhaba,
Bugün yine kozmetik,bakım,güzellik üzerine bir ürün ile geldim karşınıza. Kendisi bana geçen yaz sonundan beri eşlik etmekte. Ee bunalım dönemlerini anca atlattık. O yüzden daha yeni kaleme alabiliyorum ne yapayım :))

Bacak Fondöteni-Flormar 03 Tan Rengi
     Uzun süredir bacaklarımda batık problemi ile karşı karşıya olunca ve yaz aylarında da naylon çorap cehennem azabına dönüşünce; bacak fondötenlerinin koruyucu kollarına sığınmak kaçınılmaz oldu. Kışın uzun pantolonlar yada kalın çoraplarla vaziyeti idare ediyoruz. Ama yaz aylarında,elbise,etek,şort giymeyi çok sevdiğim için,çareyi bacaklarıma da makyaj yapmakta buldum. 😃 Flormar markasına ait bu Perfect Legs Foundation,bu zaman kadar kullandığım ürünler arasından beni en memnun edeni oldu. 

Flormar Bacak Fondöteni 03 Tan 
     Cildinizi güzel nemlendirdikten sonra uygularsanız asla dalga dalga durmadığını göreceksiniz. Cilde güzel yayılıyor ve oturuyor. Zaten doğal bir duruşu var ama ben eğer dışarı çıkacaksam 1-2 saat evvel uygulamayı tercih ediyorum.Yapısı oldukça ince, ama örtücülüğü kıvamında. İyice çalkaladıktan sonra,15-20 cm'lik mesafeden fazla abartmadan sıkmanız kafi. Bu esnada giysilerinize bulaştırmamaya dikkat edin ve uygulamadan hemen sonra ellerinizi yıkayın. Aksi takdirde her yer fondöten olacaktır. Ben 4 kısma ince şeritler halinde uygulayıp,tüm bacağa yedirdiğim zaman yeterli geliyor. Tekrar uygulama yapmama gerek kalmıyor. Ancak özel bir gün için,mini bir elbise falan giyecekseniz miktarı biraz daha arttırabilirsiniz tabi.

      Biraz bulaşma sorunu yaşıyordum kendisi ile ta ki; bildiğiniz saç spreyi ile bacak makyajımı sabitlemeyi keşfedene kadar. 😉 Bu sorunu çözdükten sonra daha da severek kullanmaya başladım. Çünkü,koltuklar ve giysiler temiz kalıyor. 👌

Daha önce kullandığım Bebak ve adını hatırlamadığım bir marka daha vardı. Fakat onlar,kalite olarak Flormar Perfect Legs Bacak Fondöteninin yanından bile geçemez bana göre. Renk alternatifleri var elbette. Ben kendime göre 03 tan rengini seçtim. Sizde numune ürünlerden bakıp kendinize uygun rengi belirleyebilirsiniz. Bacak fondöteni sayesinde bacaklarınızın daha pürüzsüz,parlak ve kusursuz görünmesi inanın çok hoşunuza gidecek ❤

     Şimdilik benden bu kadar. Varsa farklı referans ve tavsiyeleriniz bana yazmayı unutmayın. Hoşçakalın ama hep sevgiyle ve bakımla kalın.




Gün olur,alır başımı giderim,
Denizden yeni çıkmış ağların kokusunda.
Şu ada senin,bu ada benim,
Yelkovan kuşlarının peşi sıra.
Dünyalar vardır düşünemezsiniz;
Çiçekler gürültüyle açar,
Gürültüyle çıkar duman topraktan.
Hele martılar,hele martılar,
Her bir tüylerinde ayrı telaş!...
Gün olur başıma kadar mavi,
Gün olur başıma kadar güneş,
Gün olur deli gibi...
                                     Orhan Veli Kanık

Yorumlar