Loreal Paris Elseve Köpüksüz Özel Formül Şampuan

     Mutlu Pazartesi'ler efendim.
Dilerim haftanız çok güzel geçer. Bugün sayfamda yine ağır top bir misafirim var. Saç konusu son zamanlarda benim için fazla ehemmiyetli bir konu. Yanmış ve yıpranmış saçlarım için denediğim,sevdiğim ve sevmediğim ürünleri sizlerle de paylaşıyorum ki; aynı dertten muzdarip olanlar varsa faydalanıp istifade etsin diye.

Loreal Elseve Köpüksüz Şampuan
     Loreal Paris Elseve Köpüksüz Şampuan,benim hayatımın şampuanı diyebileceğim bir şampuan olmadı. Fakat ihtiyaç duyduğum bir dönemde gerçekten kurtarıcı oldu. Gördüğünüz üzere iki çeşit kullandım. Soldaki bitti. Sağ taraftaki ise hala ara ara ihtiyacıma göre kullandığım henüz dolu olan şampuan. Biri Kuru,bakıma İhtiyaç duyan saçlar için,diğeri Yıpranmış,bakıma ihtiyaç duyan saçlar için diyor. Ama bana sorarsanız aralarında pek bir fark yok. 400 ml  gibi büyük bir şişede olması, ekonomik. Pompalı şişe ise kullanım açısından büyük kolaylık.  

Loreal Köpüksüz Şampuan/Kuru Bakıma İhtiyaç Duyan Saçlar
Özellikle saçlarınız boyalı ve benim gibi, çorak çöller kadar kuru ise bu şampuanı muhakkak seversiniz. Çünkü saçları yumuşacık yapıyor. Saçlarımı tedavi ettikten sonra, kokusunu da saçlarımda hissetmeye başladım. Daha evvelinde,bilhassa banyo sonrası yanık kokusu duyuyordum da... :)
Bir kaç yıkama sonrası saç diplerimi tıkayıp,biraz ağırlık yaptığını fark edince,yegane şampuan(ım) dediğim markaya döndüm. Ondan ayrıca bahsedeceğim.Bu zamana kadar neden yazmadım anlamıyorum. Halbuki 2 yıldır mütemadiyen onu kullanıyorum. 

Loreal Köpüksüz Şampuan
Adıyla müsemma bir ürün. Diğer şampuanlar gibi foşur foşur köpürmüyor. Sanki şampuan değil de saç kremi yada saç maskesi kullanıyormuş gibi bir hissiyatı var. Ben bunu da kullandığım diğer şampuanlar gibi,her banyo esnasında sadece 2 kere uyguladım. Son uyguladığımı biraz uzun bekleterek akıtıyorum saçlarımdan. 

Loreal Köpüksüz Şampuan İçerik
Yine içerik olarak ikisi birbirinden pek farklı değil. Ama boyalı ve yıpranmış saçlara, hızla tesir eden kurtarıcı bir ürün. Hele benim gibi her yıkanmada saçlar yanık kokup,çatır çatır kopuyorsa tam sizlik.Tabi yine araştırıp ihtiyaç doğrultusunda yönelmek de fayda var. 

Loreal Köpüksüz Şampuan Yapısı 
Yapı olarak da farklı değiller sanki :) Köpüksü ve jel yapıya sahip bir şampuan. Köpüren şampuanlara alıştıysanız bu size temizlemiyormuş gibi gelecektir. Ama sonra alışıyorsunuz. Tüm kozmetik marketlerde ve artık gıda marketlerinde de satışta olan bu şampuanı 15-20 TL gibi fiyatlara bulmanız mümkün. 

     Bir denedim-yorumladım yazısının daha sonuna geldim. Şimdilik hoşçakalın,sevgiyle ve bakımla kalın.


Bazı şeyler için vaktim yok...Kibirli olduğumdan değil,
Sadece daha fazla canımın yanmasını ve beni mutsuz eden şeylerle vakit harcamak istemediğimden.
Hayatımda geldiğim noktada,alaycılık,aşırı eleştiri,aşağılanma ve herhangi bir doğal ihtiyacımın,görmezden gelinmesine sabrım yok. 
Beni sevmeyen insanlarla iyi geçinme,birlikte olma isteğimi kaybettim.
Bencil,iki yüzlü,sahtekar,ucuz övgüleri olanlara hayatımda yer vermeme kararı aldım. 
Ne seçici bilgeliğe,ne akademik kibire,ne de popüler dedikodulara tahammülüm yok. 
Bu dünyada karşıtların da bir arada yaşayabileceğine inanıyorum. 
Bu yüzden,katı ve sivri ilişkilerden kaçınıyorum. 
Dostluklarımda,ilişkilerimde sadakate ve saygıya önem veriyor,cesaretlendiren,teşvik eden cümleler kuramayan insanlarla,bir arada olmayı bırakıyorum. 
Abartılı her şeyden sıkılıyorum. 
Ve en önemlisi sabrımı hak etmeyenlere,hiç sabrım yok artık.
                                                              (Jose Micard Teixeira)

Yorumlar